«  Wstecz


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

DT.2611.3.2016.BŻ ; Ostróda, dnia 04.02.2016 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo Zamówień Publicznych” (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz.2164), tj. bez stosowania przepisów tejże ustawy, prosi o złożenie oferty na:
„Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie 2016”
”, zgodnie z niniejszym zapytaniem, formularzem ofertowym, formularzem cenowym, wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz projektem umowy.

1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach:
1)Etap I: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie:
a) Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie (Zał. Nr 1a);
b) Obwodu Drogowego Nr 2 Morągu (Zał. Nr 1a).
Łącznie malowanie Obwód Drogowy Nr 1 w Ostródzie oraz Obwód Drogowy Nr 2 w Morągu: 6.612,59 m2.

2)Etap II: Wykonawca wykona oznakowanie poziome w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, o łącznej ilości 1.036,81 m2. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie przedstawiony w terminie 7 dni od upływu okresu gwarancji pozycje * Etapu I- w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie:
a) Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie (Zał. Nr 1b);
b) Obwodu Drogowego Nr 2 Morągu (Zał. Nr 1b).

2. Termin wykonania zamówienia:
a) Etap I: od dnia podpisania umowy:
• Obwód Drogowy Nr 1 Ostródzie do 29.04.2016r;
• Obwód Drogowego Nr 2 Morągu do 10.05.2016 r.
b) Etap II: od otrzymania zakresu do 31.10.2016 r.
Wykonawca w terminie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia danego etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór końcowy dotyczący Etapu I. Gotowość do odbioru końcowego Etapu I Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu Etapu II nastąpi odbiór końcowy dotyczący Etapu II. Gotowość do odbioru końcowego Etapu II Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Zamawiający przystąpi do odbiorów robót w ciągu 2 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.

3. Okres gwarancji:
1) 4 miesiące (pozycje *)od daty odbioru końcowego danego etapu;
2) 5 miesięcy (pozostałe pozycje) od daty odbioru końcowego danego etapu.


4. Warunki płatności: płatność w terminie 30 dni od dokonania odbioru końcowego danego etapu i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru końcowego. Do faktur Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały oraz wykaz wykonanego oznakowania poziomego.

5. Osoby niezbędne do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. W/w osoby należy wskazać w wykazie osób (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

6. Inne postanowienia dotyczące niniejszego zapytania ofertowego:
1) W trakcie wykonywania oznakowania poziomego Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest: przedstawić polisę ubezpieczeniową, ważną nie później niż od daty podpisania umowy obejmującą ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy.
2) Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.
3) W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów.
4) Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy będzie wykonywał oznakowanie poziome każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
5) Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.
6) Badanie ofert- korekta omyłek
a) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub wezwać wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert o brakujące dokumenty.
b) Zamawiający może poprawić w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie, przez oczywistą omyłkę pisarską należy rozumieć widoczną, niezamierzoną niedokładność, błąd pisarski, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części lub inną podobną usterkę w tekście, niebudzącą wątpliwości w jaki sposób winna być ona naprawiona;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, przez oczywistą omyłkę rachunkową należy rozumieć błędy w działaniach arytmetycznych dokonywanych na składowych ceny;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, przez inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty należy rozumieć omyłki, w odniesieniu do których, czynności ich poprawy Zamawiający może dokonać samodzielnie, bez udziału Wykonawcy w tej czynności.
7) Przed upływem terminu składania ofert dopuszcza się możliwość modyfikacji lub odwołania treści zaproszenia opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającego. Modyfikacja treści zaproszenia lub jego odwołanie wymaga zastosowania takiej formy, w jakiej nastąpiło przekazanie zaproszenia wykonawcom.
8) Po upływie terminu składania ofert postępowanie kończy się wyborem oferty najkorzystniejszej lub zamknięciem postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.
9) Zamawiający z wybranym wykonawcą zawrze pisemną umowę.
10) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a w postępowaniu wpłynęło więcej niż jedna oferta, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny lub zamknąć postępowanie bez wyboru którejkolwiek oferty. 11) O wyniku przeprowadzonego postępowania lub o jego zamknięciu bez wyboru którejkolwiek z ofert Zamawiający poinformuje wszystkich uczestników postępowania, którzy złożyli oferty. Kopia protokołu z wyboru oferty najkorzystniejszej zostanie zamieszczona na stronie internetowej i przesłana pocztą elektroniczną lub faksem do wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
12) Ofertę cenową prosimy przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, faxem nr (089) 642 17 62 lub e-mailem: sekretariat@zdp.ostroda.pl do dnia 12.02.2016 r. 1) Zamawiający przy ocenie ofert nie będzie brał pod uwagę oferty, która została złożona po terminie.

Zał. Nr1 - Formularz oferotwy
Zał. Nr2 - Formularz cenowy
Zał. Nr3 - Wykaz osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Zał. Nr1a - Wykaz dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie i Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu-etap I
Zał. Nr1b - Wykaz dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie i Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu – etap II
Zał. Nr 5 - Specyfikacje techniczne
Zał. Nr 4 - Projekt umowy

Autor dokumentu: Barbara Żurańska
Udostêpni³: Bartosz Gesek (04.02.2016r..)



«  Wstecz