«  Wstecz


Ostróda: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej
Numer ogłoszenia: 31033 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.ostroda.pl; www.zdp.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie nr 1 Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 49 606,00 zł brutto. Zadanie nr 2 Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 58 591,00 zł brutto. Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie przedstawiał każdorazowo Wykonawcy zakres robót. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania. Wykonanie profilowania dróg gruntowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania minimum 1 równiarką drogową właściwą do realizacji zamówienia na każde wybrane zadanie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/niespełna, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt 2 SIWZ. Niewykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowaniem min. 1 osobą na każde wybrane zadanie, posiadającą uprawnienia do obsługi równiarki drogowej, której wykonawca zamierza powierzyć funkcję operatora równiarki. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/niespełna, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt 3 i 4 SIWZ. Niewykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (Zał. Nr 1+1a/1b); 2)Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi.php;http://www.bip.powiat.ostroda.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 3,60 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 49 606,00 zł brutto.Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie przedstawiał każdorazowo Wykonawcy zakres robót. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania. Wykonanie profilowania dróg gruntowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 58 591,00 zł brutto.Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie przedstawiał każdorazowo Wykonawcy zakres robót. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania. Wykonanie profilowania dróg gruntowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Autor dokumentu: Barbara Bielawska
Udostępnił: Radosław Jobski (15.02.2010)



«  Wstecz