«  Wstecz

Ostróda, dnia 05.02.2009 r.


DT- t/3430/8/09


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO


1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://www.bip.powiat.ostroda.pl, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 05.02.2009 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 3,50 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
- P. Monika Żyłka - St. Referent Działu Technicznego, pok. nr 5 w siedzibie Zamawiającego,
- P. Piotr Górski - Kierownik Działu Technicznego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie, pok. Nr 4,

4. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
DT - t/3430/8/09 - Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej.
Wykonawcy we wszelkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV
Nazwa: / Kod:
Roboty w zakresie naprawy dróg / 45233142-6
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania.

ZADANIE NR 1
Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie
Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 69 838,00 zł brutto.

ZADANIE NR 2
Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 72 788,00 zł brutto.

Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie przedstawiał każdorazowo Wykonawcy zakres robót. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania.
Wykonanie profilowania dróg gruntowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.
Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.
UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b).
Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

5. Oferty częściowe.
Zamawiający opuszcza możliwość składania ofert częściowych - ilość części 2.

6. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 31.10.2009 r., zamówienie realizowane według potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia danego zakresu zadania zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
Odbiory częściowe robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego zakresu robót.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Należy wykazać, że Wykonawca posiada własną lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), do w pełni sprawnej równiarki drogowej zapewniającej właściwą realizację zadań; Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska - operatora równiarki drogowej; musi posiadać odpowiednie uprawnienia do obsługi maszyny, oraz którzy złożą wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią (załącznika Nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dotyczy pracownika przewidzianego na operatora równiarki; pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy.
Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

9. Wadium:
Zamawiający nie żąda wadium.

10. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

11. Oferty należy składać do dnia 27.02.2009 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2009 r. o godzinie 11.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (05.02.2009)



«  Wstecz