Ostróda: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zarządu Dróg
Powiatowych w Ostródzie na rok 2010
Numer ogłoszenia: 3797 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-
mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.ostroda.pl; www.zdp.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zarządu Dróg
Powiatowych w Ostródzie na rok 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie w
miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 5 200,00 zł brutto. Zamawiający stawia
warunek bezgotówkowego zakupu-Wykonawca wystawia fakturę za pobrany olej opałowy przez kierowców dwa
razy w miesiącu. Płatność w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. W ofercie Wykonawca musi zaoferować
konkretną cenę. Cena ofertowa ma być ceną sprzedaży obowiązującą na stacji paliw w dniu składania ofert.
Wykonawca zapewni dostawę paliw ciekłych o parametrach jakościowych, odpowiadających co najmniej
parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. (Dz. U. z
2005 r. Nr 216 poz. 1825 z późn. zm.) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wykonawca zapewni
realizację zamówienia (tankowanie) w stacjach paliw co najmniej w godz. od 7.00 do 18.00. Wykonawca musi
posiadać co najmniej jedną stację paliw w miejscowości Morąg lub w odległości 2 km od granic miasta, liczonych
najkrótszą drogą publiczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji
ekonomicznej i finansowej. 2.Zamawiający ustala szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
1)Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie obrotu paliwami
ciekłymi na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. tekst jednolity z
2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 2)Wykonawca musi przedstawić aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego
uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki udziału
w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów określonych jn..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Koncesję na podjęcie działalności w
zakresie obrotu paliwami ciekłymi na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne
(Dz. U. tekst jednolity z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie o spełnieniu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2). - Oświadczenie o nie
podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z
treścią załącznika Nr 2a;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.ostroda.pl; www.zdp.ostroda.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zarządu Dróg
Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 2,70 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010
godzina 10:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, pok. nr5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).