«  Wstecz

Ostróda, dnia 08.01.2009 r.


DT- t/3430/3/09


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO


1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://www.bip.powiat.ostroda.pl, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 08.01.2009 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 3,00 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
- P. Piotr Górski - Kierownik Działu Technicznego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie, pok. Nr 4,
- P. Monika Żyłka - St. Referent Działu Technicznego, pok. nr 5
w siedzibie Zamawiającego.

4. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
DT - t/3430/3/09 - Dostawa całoroczna oznakowania pionowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2009.
Wykonawcy we wszelkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV
Nazwa: / Kod:
Znaki drogowe / 34992200-9

Znaki muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. tekst jednolity z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W przypadku zmiany dotychczasowych przepisów należy stosować nowe przepisy. Typ folii odblaskowej użytej na lica znaków 1.
Folie odblaskowe zastosowane do wykonania lic znaków muszą posiadać ważne aprobaty techniczne IBDiM potwierdzające ich własności fotometryczne i kolorymetryczne.
Do każdej dostawy znaków należy załączyć ważne aprobaty techniczne IBDiM.
Folie odblaskowe typu 1 należy nanieść na tarcze znaków wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo.
Okres gwarancji na ten rodzaj tablic ma wynosić 7 lat. Do konstrukcji wsporczych należy stosować rury ocynkowane ze szwem gładkie o średnicy o 60,3 x 3,2 mm.
Zamocowanie tarcz do konstrukcji wsporczych należy wykonać przy użyciu elementów łączących, uchwytów, śrub, podkładek i nakrętek wykonanych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej lub innego materiału równie odpornego na korozje.
Uwaga: słupki do znaków drogowych powinny mieć przyspawane dwa elementy metalowe długości 30 cm w dolnej części, w odległości 20 cm jeden od drugiego w celu trwałego zamontowania słupka w ziemi.
Znaki odblaskowe foliowane zgodnie z asortymentem podanym w załączniku Nr 1a do oferty (należy podać ceny jednostkowe).
- Dostawa według zgłoszenia Zamawiającego do siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda;
- Dostawa według zgłoszenia Zamawiającego do siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11, 14-300 Morąg;
Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty 180.000,00 zł brutto.

5. Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: Od chwili podpisania umowy do dnia 31.12.2009 r.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

9. Wadium:
Zamawiający nie żąda wadium.

10. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

11. Oferty należy składać do dnia 19.01.2009 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.01.2009 r. o godzinie 11.00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Ogrodzenie Segmentowe


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (08.01.2009)



«  Wstecz