«  Wstecz

Ostróda, dnia 20.08.2008 r.


DT- t/3430/42/08


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO


1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 20.08.2008 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648 oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 2,60 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami - P. Monika Żyłka - St. Referent Działu Technicznego, pok. nr 5 w siedzibie Zamawiającego.

4. Przedmiot zamówienia: Zakup materiałów do remontu dróg powiatowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
Nazwa: Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
Kod: 14212000-0
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:

ZADANIE NR 1
Zakup mieszanki 0 ÷ 31,5 mm do remontu dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
Założenia techniczne: Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty 5.223,00 zł (brutto).

ZADANIE NR 2
Zakup pospółki do remontu dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
Założenia techniczne: Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty 105.518,00 zł (brutto).

5. Oferty częściowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia:
od chwili podpisania umowy do 30.11.2008

8. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

9. Wadium:
Zamawiający nie żąda wadium.

10. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

11. Oferty należy składać do dnia 28.08.2008 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.08.2008 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Autor dokumentu: Piotr Górski
Udostępnił: Radosław Jobski (2008-08-20)


«  Wstecz