«  Wstecz

Ostróda, dnia 05.08.2008 r.


DT- t/3430/37/08


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO


1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 05.08.2008 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648 oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 4,50 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami - P. Piotr Górski - Kierownik Działu Technicznego, pok. nr 4 w siedzibie Zamawiającego.

4. Przedmiot zamówienia:
Likwidacja zaniżeń w ciągu ulicy powiatowej Nr 3073 N Leśnej w Morągu

Zakres prac:
Do obramowania studzienek i włazów kanałowych kostka kamienna oraz płyty chodnikowe do przełożenia chodnika do odbioru z placu Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu, ul. 3 Maja 11.

Klasyfikacja dróg według kategorii ruchu.
Na wyżej wymienionej ulicy powiatowej określono kategorię ruchu KR1 do KR2.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
Nazwa: Roboty w zakresie naprawy dróg / KOD:45233142-6

5. Po podpisaniu umowy (przed rozpoczęciem robót) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną.

6. Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Termin realizacji zamówienia: od chwili podpisania umowy do 30.09.2008 r.

9. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska Kierownika budowy - specjalista drogowy (osoba fizyczna) - specjalista od kierowania robotami w dziedzinie budowy obiektów drogowych. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; pracownika przewidzianego do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na roboty budowlane o wartości 60.000,00 zł); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Wykonawcy muszą posiadać własne lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), do w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń: wytwórni (otaczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarek, walców stalowych gładkich, walców ogumionych, szczotek mechanicznych lub innych urządzeń czyszczących, samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, piły tarczowe, młoty pneumatyczne, walców statycznych gładkich do zagęszczania kruszywa grubego, walców wibracyjnych lub wibracyjnych zagęszczarek płytowych do klinowania kruszywa grubego klińcem, szczotek mechanicznych do usunięcia nadmiaru klińca, przewoźnych zbiorników do wody zaopatrzonych w urządzenia do rozpryskiwania wody, sprężarki powietrza, zagęszczarki wibracyjnej, sprzętu pomocniczego (szczotka, łopata, szablon itp.), narzędzia ręczne, betoniarek do wytwarzania betonu i zapraw oraz przygotowania podsypki cementowo-piaskowej, wibratorów płytowych, ubijaków ręcznych lub mechanicznych,
Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

10. Wadium:
1.374,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt cztery złote 00/100

11. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

12. Oferty należy składać do dnia 26.08.2008 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.20008 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

14. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (2008-08-05)


«  Wstecz