«  Wstecz


Ostróda, dnia 28.04.2010 r.
DT-b/3430/19-04/10


OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA


Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda informuje o wyniku postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jw.:

Zadanie Nr 1:
Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
W postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie Nr 1 wpłynęła jedna oferta. Kryterium oceny ofert stanowiła cena (100%).
Wybrano ofertę Nr 3 złożoną przez: ELA Elżbieta Małysa, Mysłaki, 14-310 Miłakowo. Wybrana oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i w przyjętym do przetargu kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów-100,00.

Zadanie Nr 2:
Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
W postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego na Zadanie Nr 2 wpłynęły trzy oferty. Kryterium oceny ofert stanowiła cena (100%).
Wybrano ofertę Nr 3 złożoną przez: ELA Elżbieta Małysa, Mysłaki, 14-310 Miłakowo. Wybrana oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i w przyjętym do przetargu kryterium oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów-100,00.

Ponadto na realizację Zadania Nr 2 wpłynęły następujące oferty:

Oferta Nr 2: złożona przez: Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Wenecka 1, 14-300 Morąg. W przyjętym do przetargu kryterium oceny ofert, oferta uzyskała 87,82 punktów.

Oferta Nr 1: złożona przez: ASDOR s.c., Maciej Jamiołkowski, Waldemar Ciunel, ul. Westerplatte 1, 10-446 Olsztyn. Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), (dalej: ustawa Pzp) nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa Rozdział V pkt. 1 siwz, tj. udokumentowania posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określonego w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Wykonawca załączył zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Olsztyn, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu oraz wyżej powołaną ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przedmiotowe zezwolenie, winno być wydane przez burmistrza właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług, tj. Miasta Morąg oraz Miłakowo.

Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.


Autor dokumentu: Barbara Bielawska
Udostępnił: Radosław Jobski (28.04.2010)


«  Wstecz