«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 125495 - 2010;
data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpd.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1194 N - dr Nr 1307 N (Zalewo)-Miłomłyn Zadanie Nr 2 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1245 N Warlity Wielkie-Ostróda Zadanie Nr 3 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1235 N Smykówko- Klonowo Zadanie Nr 4 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1233N Wirwajdy -Lipowo- Zajączki- Wygoda Zadanie Nr 5 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1207 N Budwity- Jarnołtowo Zadanie Nr 6 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1219 N Bramka Tarda- Miłomłyn -Samborowo Zadanie Nr 7 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1203 N Wilnowo- Mostkowo Zadanie Nr 8 : Wykonanie nakładki bitumicznej dr Nr 1190 N Mazanki- Plękity -Liksajny Zamówienie należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ. Po podpisaniu umowy (nie póĽniej niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający ustala warunek: wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu trzeciego, niezbędny jest udział tego podmiotu w wykonywaniu części zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, posiadanie wiedzy i doświadczenia wykazać musi co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt 3. Niewykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie dysponowania sprzętem właściwym do realizacji zamówienia tj.: 1. min 1 układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego; 2. min 1 walcem; 3. min 1 skrapiarką; nie zależnie od ilości wybranych części. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym wykazać musi co najmniej jeden lub łącznie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt 2. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający ustala warunek: a) dysponowania osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć funkcję kierownika robót branży drogowej- specjalista drogowy (osoba fizyczna)- osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji, wydane zgodnie ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z póĽn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności drogowej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w niniejszym postępowaniu. Wskazana osoba musi należeć do właściwego samorządu zawodowego. b) dysponowania osobami (minimum 2), które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 (str. 1 i str. 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2008 r., Nr 132, poz. 839) lub posiadają aktualne zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznika nr 4 (str. 1 i str. 2c) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.09.2003 r. (Dz.U. z 2003 r. Nr 182 poz. 1784), przewidzianymi do kierowania ruchem drogowym. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykazać musi co najmniej jeden lub łącznie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt 4 i 5. Niewykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (Zał. Nr 1+1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h); 2) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 2), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata SIWZ- 12,60 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, pok Nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1194N Dr. Nr 1307N (Zalewo)- Miłomłyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni, Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem, krawędzi gorącym bitumem;Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1245N Warlity Wielkie- Ostróda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni; Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym; Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem;Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym; Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej 1235N Smykówko- Klonowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem;Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym ; Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej 1233N Wirwajdy- Lipowo- Zajączki- Wygoda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni; Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem;Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1207N Budwity- Jarnołtowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wyrównawcza na wyrównanie lokalnych zaniżeń;Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka -Tarda- Miłomłyn- Samborowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem; Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1203N Wilnowo- Mostkowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem; Oczyszczenie nawierzchni; Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1190N Mazanki- Plękity- Liksajny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni;Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem;Oczyszczenie nawierzchni; Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym;Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem;Przełożenie ścieku z kostki granitowej nieregularnej na podbudowie betonowej gr. średnia 7 cm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Wyjaśnienie treści


Autor dokumentu: Barbara Bielawska
Udostępnił: Radosław Jobski (17.05.2010) / Aktualizacja: (25.05.2010)



«  Wstecz