«  Wstecz

Ostróda, dnia 04.08.2008 r.


DT- t/3430/33/08


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO


1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 04.08.2008 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648 oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 8,50 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami - P. Piotr Górski - Kierownik Działu Technicznego, pok. nr 4 w siedzibie Zamawiającego.

4. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych z podziałem na zadania:

Zadanie Nr 1
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w km 16+417 ÷ 17+372, dł. 955 mb.

Zakres prac:

Zadanie Nr 2
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi Nr 1237 N Ostróda -Brzydowo w km 0+000 ÷ 0+725, dł. 725 mb.

Zakres prac:

Zadanie Nr 3
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn w km I odc. 13+981-14+438 dł. 457,0 mb, II odc. 14+466-14+538, dł. 72,0 mb, III odc. 14+629-14+849 dł. 220 mb.

Zakres prac:

Zadanie Nr 4
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1191 N Markowo - Zbożne w km I odc. 6+795 ÷ 6+495, dł. 300 mb; II odc. 5+425 ÷ 5+025, dł. 400 mb.

Zakres prac:
Klasyfikacja dróg według kategorii ruchu.
Na wyżej wymienionych drogach powiatowych określono kategorię ruchu KR1 do KR2.

Klasyfikacja dróg według klas.
Klasa dróg powiatowych objętych zamówieniem:

Zadanie Nr 1
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w km 16+417 ÷ 17+372, dł. 955 mb - droga powiatowa klasy Z

Zadanie Nr 2
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi Nr 1237 N Ostróda -Brzydowo w km 0+000 ÷ 0+725, dł. 725 mb - droga powiatowa klasy L

Zadanie Nr 3
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn w km I odc. 13+981-14+438 dł. 457,0 mb, II odc. 14+466-14+538, dł. 72,0 mb, III odc. 14+629-14+849 dł. 220 mb - droga powiatowa klasy L

Zadanie Nr 4
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu drogi powiatowej Nr 1191 N Markowo - Zbożne w km I odc. 6+795 ÷ 6+495, dł. 300 mb; II odc. 5+425 ÷ 5+025, dł. 400 mb - droga powiatowa klasy L

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
Nazwa: Roboty w zakresie nawierzchni dróg / Kod: 45233220-7

5. Po podpisaniu umowy (przed rozpoczęciem robót) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną (bez konieczności wykonania odcinka próbnego).

6. Oferty częściowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

7. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Termin realizacji zamówienia: od chwili podpisania umowy do 30.09.2008 r.

9. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska Kierownika budowy - specjalista drogowy (osoba fizyczna) - specjalista od kierowania robotami w dziedzinie budowy obiektów drogowych. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; pracownika przewidzianego do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na roboty budowlane o wartości 100.000,00 zł); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Wykonawcy muszą posiadać własne lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), do w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń dla: Zadania Nr 1, 2, 4 - wytwórni o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarek, walców stalowych gładkich, walców ogumionych, szczotek mechanicznych lub innych urządzeń czyszczących, samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, piły tarczowej, młota pneumatycznego, Zadania Nr 3 - wytwórni o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarek, walców stalowych gładkich, walców ogumionych, szczotek mechanicznych lub innych urządzeń czyszczących, samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, narzędzia ręczne (do plantowania poboczy), piły tarczowej, młota pneumatycznego,
Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

10. Wadium:

Zadanie Nr 1 - 9.309,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzysta dziewięć złotych 00/100;

Zadanie Nr 2 - 7.357,00 zł, słownie: siedem tysięcy trzysta pięćdziesiąt siedem złotych 00/100;

Zadanie Nr 3 - 7.360,00 zł, słownie: siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100;

Zadanie Nr 4 - 4.701,00 zł, słownie: cztery tysiące siedemset jeden złotych 00/100;

11. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

12. Oferty należy składać do dnia 25.08.2008 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.08.20008 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

14. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (2008-08-04)


«  Wstecz