«  Wstecz

Ostróda, dnia 08.04.2009 r.


DT- t/3430/17/09


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO


1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://www.bip.powiat.ostroda.pl, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 08.04.2009 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 3,00 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
- P. Monika Żyłka - St. Referent Działu Technicznego, pok. nr 5 w siedzibie Zamawiającego,
- P. Piotr Górski - Kierownik Działu Technicznego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ostródzie, pok. Nr 4,

4. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
DT - t/3430/17/09 - Sprzątanie ulic powiatowych w mieście Morąg.
Wykonawcy we wszelkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV
Nazwa: / Kod:
Usługi sprzątania ulic / 90611000-3
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie jednokrotne raz w miesiącu ulic powiatowych w mieście Morąg. Sprzątanie należy wykonywać na szerokości 1 m od krawędzi jezdni według załączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wykazu ulic.
Odpady po sprzątaniu Wykonawca usunie na własny koszt.
Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.

UWAGA! W ofercie należy podać wartość ogólną, która zostanie otrzymana po przemnożeniu ceny jednostkowej netto za 1 m2 sprzątania przez ilość m2 , co daje wartość netto, która po uwzględnieniu stawki VAT określi wartość brutto. Otrzymaną wartość brutto należy przemnożyć przez 7 miesięcy, co stanowi ogólną wartość oferty brutto (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

5. Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: Od 01.05.2009 r. do 30.11.2009 r.

8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią (załącznika Nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

9. Wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

10. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

11. Oferty należy składać do dnia 16.04.2009 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2009 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego nie zamierza udzielić zamówień uzupełniających.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (08.04.2009)



«  Wstecz