Ostróda, dnia 30.06.2008 r.
1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie
http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 30.06.2008 r.
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie
http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648 oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 8,50 zł.
3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami - P. Monika Żyłka - St. Referent Działu Technicznego, pok. nr 5
w siedzibie Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie nakładki bitumicznej w ciągu ulicy powiatowej Nr 3076 N Mickiewicza w Morągu w km 1+093 ÷ 1+276, dł. 183 mb
Zakres prac:
-
Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym - 2 584,38 m2;
-
Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem - 2 584,38 m2.
-
Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym - 2 584,38 m2
-
Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 3 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem - 2 584,38 m2
-
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki kanalizacji deszczowej 4 szt.
-
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe kanalizacji sanitarnej 9 szt.
-
Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zasuwy wodne 1 szt.
Klasyfikacja dróg według kategorii ruchu.
Na wyżej wymienionych drogach powiatowych określono kategorię ruchu KR1 do KR2.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
NAZWA: Roboty w zakresie nawierzchni dróg / KOD: 45233220-7
5. Po podpisaniu umowy (przed rozpoczęciem robót) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną (bez konieczności wykonania odcinka próbnego).
6. Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: od chwili podpisania umowy do 01.09.2008 r.
9. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska Kierownika budowy - specjalista drogowy (osoba fizyczna) - specjalista od kierowania robotami w dziedzinie budowy obiektów drogowych. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; pracownika przewidzianego do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na roboty budowlane o wartości 150.000,00 zł); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Wykonawcy muszą posiadać własne lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), do w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń:
wytwórni o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarek, walców lekkich, średnich i ciężkich, walców stalowych gładkich, walców ogumionych, szczotek mechanicznych lub innych urządzeń czyszczących, samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, narzędzia ręczne, piły tarczowej, młota pneumatycznego, sprężarki powietrza, dźwigu samochodowego, zagęszczarki wibracyjnej, sprzętu pomocniczego (szczotka, łopata, szablon itp.).
Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.
10. Wadium:
5.435,00 zł, słownie: pięć tysięcy czterysta trzydzieści pięć złotych 00/100;
11. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.
12. Oferty należy składać do dnia 21.07.2008 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.
13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.07.20008 r. o godzinie 11.15 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).
14. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (2008-06-30)