«  Wstecz

Ostróda, dnia 30.06.2008 r.


DT- t/3430/25/08


OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda
województwo warmińsko - mazurskie, tel. (089) 646 24 14, fax. (089) 642 17 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO

1. Ogłoszenie o przetargu ukazało się w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648, na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnionym na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 30.06.2008 r.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w biuletynie informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie http://ostroda-sp.bip-wm.pl/public/?id=75648 oraz na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej.php. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 12,00 zł.

3. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami - P. Monika Żyłka - St. Referent Działu Technicznego, pok. nr 5 w siedzibie Zamawiającego.

4. Przedmiot zamówienia:
Budowa chodnika o długości 435 mb w ciągu drogi powiatowej Nr 1928 N dr. woj. nr 526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze oraz Nr 1184 N Bajdy - Sadławki - Wielki Dwór w miejscowości Wielki Dwór, gm. Małdyty.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:

NAZWA: Roboty budowlane / KOD: 45000000-7
NAZWA: Roboty drogowe / KOD: 45233140-2
NAZWA: Roboty w zakresie chodników / KOD: 45233222-1

Realizacja robót zgodnie z kilometrażem projektowym od km 0+000 do km 0+435,06.

Zakres prac:
Budowa chodnika 435 mb, wykonanie zjazdów 76,98 m2, wykonanie odwodnienia, remont przepustów szt. 2. Przedmiot zamówienia i wszelkie wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia omówione są w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych (w załączeniu). W dokumentacji projektowej w miejscach, gdzie wskazuje się markę materiałów, Wykonawca wykorzysta wskazane materiały lub równoważne.

W przedmiarze robót należy ująć poz. 4.22 Bariery ochronne stalowe SP-04, zakończenie dwustronne w ilości 40,00 m oraz poz. 5.2. Oczyszczanie rowów z namułu, rowy, z wyprofilowaniem dna skarp, grubość namułu 20 cm z odwiezieniem namułu samochodem samowyładowczym 5-10 t na odległość do 2 km w ilości 143 m. W poz. 4.5 Przedmiaru robót należy uwzględnić rozebranie części przelotowych prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 2-otworowych. W poz. 4.12 i 4.13 Przedmiaru robót należy uwzględnić masę grysową standard II.

Klasyfikacja drogi według kategorii ruchu.
Na wyżej wymienionych drogach powiatowych określono kategorię ruchu KR1 do KR2.

Klasyfikacja dróg według klas.
Klasa dróg powiatowych objętych zamówieniem - L.

5. Po podpisaniu umowy (przed rozpoczęciem robót) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną (bez konieczności wykonania odcinka próbnego).

6. Oferty częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Oferty wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Termin realizacji zamówienia:

W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t.j.), spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy złożą wymagane dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska Kierownika budowy - specjalista drogowy (osoba fizyczna) - specjalista od kierowania robotami w dziedzinie budowy dróg oraz typowych przepustów. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.; pracownika przewidzianego do wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie wykonania min 1 zadania na roboty budowlane o wartości 200.000,00 zł);

Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia.

9. Wadium:
5.128,00 zł, słownie: pięć tysięcy sto dwadzieścia osiem złotych 00/100

10. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%.

11. Oferty należy składać do dnia 21.07.2008 r. do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.07.20008 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP).

13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.

14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zał. Nr 7 specyfikacje techniczne
Zał. Nr 7 projekt budowlany


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (2008-06-30)


«  Wstecz