«  Wstecz




Ostróda: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1194 N DR. NR 1307 N (ZALEWO) – MIŁOMŁYN

Numer ogłoszenia: 143235 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1194 N DR. NR 1307 N (ZALEWO) - MIŁOMŁYN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Droga powiatowa Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn jest drogą powiatową klasy L, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, kategoria ruchu KR1-KR2. Na przedmiotowej drodze obowiązuje ograniczenie tonażu: w km 17+492 (obiekt mostowy) - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 15 t m. Miłomłyn ul. Przejazdowa; w km 17-689 (obiekt mostowy) - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 15 t m. Miłomłyn ul. Kościelna. Na przedmiotowej drodze obowiązują pozanormatywne skrajnie poziome i pionowe: W km 17+492 - most nad Kanałem Iławskim w m. Miłomłyn - znak B-15 zakaz wjazdu pojazdów o szerokości ponad 3,5 m. Zadanie obejmuje odcinek drogi w km 17+416 - 18+286, o długości 0,870 km. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: ROBOTY POMIAROWE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. Trasa dróg w terenie równinnym w ilości 0,870 km; NAWIERZCHNIA Frezowanie nawierzchni asfalt. na głęb.4 cm, z odwiezieniem kory asfalt. na place składowe, samochodem samowył.10-15t w ilości 112,00 m2; Frezowanie nawierzchni asfalt. na głęb.2 cm, z odwiezieniem kory asfalt .na place składowe, samochodem samowył.10-15t w ilości 44,00 m2; Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu w ilości 4 673,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 4 673,00 m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 75kg/m2. Sposób wbudowania-mechaniczny w ilości 350,480 t; Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej ulepszonej z bitumu w ilości 4 829,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 4 829,00 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm w ilości 4 829,00 m2; CHODNIKI- ROBOTY ROZBIÓRKOWE NA ODKŁAD (DO PONOWNEGO WBUDOWANIA) Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 514,00 m; Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej w ilości 426,00 m; Rozebranie nawierzchni z kostki betonow. gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 636,00 m2; Rozebranie nawierzchni z kostki betonow. gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 196,00 m2; CHODNIKI- REMONT Z MATERIAŁÓW ROZBIÓRKOWYCH Ławy betonowe z oporem pod krawężniki w ilości 6,84 m3; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej NOWE w ilości 114,00 m; Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową NOWE w ilości 86,00 m; Nawierzchnie z czerwonej kostki betonowej POLBRUK grubości 80 mm ,na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm NOWA w ilości 84,00 m2; Podbudowy z kruszywa łamanego. Warstwa górna. Grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 732,00 m2; Ławy betonowe z oporem pod krawężniki w ilości 24,00 m3; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej Z ODZYSKU w ilości 400,00 m; Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową Z ODZYSKU w ilości 340,00 m; Chodniki z kostki betonowej grubości 60 mm ,na podsypce cementowo-piaskowej grubości 30 mm z wypełnieniem spoin piaskiem KOSTKA Z ODZYSKU w ilości 636,00 m2; Chodniki z kostki betonowej grubości 80 mm ,na podsypce cementowo-piaskowej grubości 30 mm z wypełnieniem spoin piaskiem KOSTKA Z ODZYSKU w ilości 112,00 m2; Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studnie teletechniczne w ilości 8,00 szt.; Ławy betonowe z oporem pod krawężniki w ilości 5,04 m3; Krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej KRAWĘŻNIKI INWESTORA w ilości 84,00 m; Ławy betonowe z oporem pod krawężniki w ilości 7,68 m3; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej (110 mb + 18 mb NAJAZDOWY) MATERIAŁ NOWY w ilości 128,00 m; Zasypka z pospółki zagęszczana mechanicznie Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 164,00 m2; Humusowanie z obsianiem przy grubości warstwy humusu 8 cm w ilości 328,00 m2; PRACE W OBRĘBIE MOSTU PRZEZ KANAŁ IŁAWSKI Ławy betonowe z oporem pod krawężniki w ilości 0,90 m3; Przestawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej PODNIESIENIE O 8 CM Z ZASYPANIEM POSPÓŁKĄ SZER. 0,5 M w ilości 15,00 m; Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Grubość prefabrykatów 15 cm ŚCIEKI TRAPEZOWE w ilości 5,00 m; Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. ŚCIEK PODCHODNIKOWY ZA MOSTEM NAD KANAŁEM ELBLĄSKIM w ilości 4,00 m; POBOCZA Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm w ilości 110,00 m2; Nawierzchnie z kruszywa łamanego. Grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm w ilości 223,00 m2; Nawierzchnie z destruktu (z frezowania nawierzchni), Grubość warstwy po uwałowaniu 7cm w ilości 67,00 m2; ZJAZDY Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem w ilości 48,00 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 7 cm w ilości 48,00 m2; Nawierzchnie z kruszywa łamanego, Grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm w ilości 162,00 m2; ELEMENTY KANALIZACJI BURZOWEJ I SANITARNEJ Studnie z kręgów betonowych wysokości 500 mm, średnicy 1000 mm o głębokości 2 m STUDNIA BURZOWA Z KRATKĄ (KOMPLET, NOWY) w ilości 3,00 szt.; Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych w ilości 4,00 szt.; Brukowanie na podsypce z pospółki - OBRUKOWANIE KOSTKĄ (KOSTKA INWESTORA) 10 KRATKI BURZOWEJ w ilości 4,00 m2; Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych w ilości 7,00 szt.; REMONT NAWIERZCHNI BETONOWEJ NA MOŚCIE NAD KANAŁEM ELBLĄSKIM Remont nawierzchni betonowych w ilości 33,00 m2; GEODEZJA POWYKONAWCZA Geodezja powykonawcza w ilości 0,870 km. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 8 372,00 zł, słownie: osiem tysięcy trzysta siedemdziesiąt dwa złote 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.13.2014.MT- Remont drogi powiatowej Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 10 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie, wykonaniu nakładki bitumicznej, budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi z nawierzchni asfaltowej o długości minimum 500 mb każda. Wartości pieniężne zrealizowanego przedmiotu zamówienia wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, wyrażone w walutach obcych, należy przeliczyć na złotówki polskie według średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia o zamówieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdział VI pkt. 1 ppkt 1 siwz. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących potencjału technicznego.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi: a) kierownik budowy- specjalista drogowy (osoba fizyczna)- osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w niniejszym postępowaniu lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394). Wskazana osoba musi należeć do właściwego samorządu zawodowego - jeżeli dotyczy. b) kierownika robót branży drogowej- specjalista drogowy (osoba fizyczna)- osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w niniejszym postępowaniu lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394). Wskazana osoba musi należeć do właściwego samorządu zawodowego - jeżeli dotyczy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania funkcji, o których mowa w lit. a i b przez jedną osobę. c) minimum dwie osoby, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2010r., Nr 123, poz. 840), przewidziane do kierowania ruchem drogowym. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt. 2 i 3 siwz. Nie wykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimalną 500 000,00 zł. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdział VI pkt 1 ppkt. 4 siwz. Nie wykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
-III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym (Zał. Nr 1 + 1a); 2)Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych uniemożliwiających terminową realizację robót, b) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, c) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy, d) konieczności zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych. Zmiana ta wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszła wskazana okoliczność oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W przypadkach określonych powyżej Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest do przedłużenia jego ważności. 2) W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy, zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w części dotyczącej podwykonawstwa. a) Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w trakcie realizacji umowy zamierza zlecić wykonanie zadania lub jego części podwykonawcy, wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zmiana ta wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Aneks będzie regulował również warunki płatności i sposób rozliczenia w układzie Zamawiający - Wykonawca - Podwykonawca - dalszy Podwykonawca. b) Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę podwykonawcy wskazanego w umowie lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. c) Zmiana, o której mowa w lit. b może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy, o tym że: rezygnuje z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, został zaspokojony finansowo oraz nie ma roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia, tj. przedstawienie zamawiającemu dowodów zapłaty wymaganego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji umowy. d) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. e) Zmiana lub rezygnacja, o których mowa w lit. b wymaga aneksu do niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej_14.php; http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 18,34 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na Remont drogi Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn /09.07.2014r.

SIWZ na „REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1194 N DR. NR 1307 N (ZALEWO) - MIŁOMŁYN”

Zmiana treści SIWZ na Remont drogi powiatowej Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn /09.07.2014r.

Wyjaśnienie treści SIWZ na remont drogi powiatowej Nr 1194 N Zalewo - Miłomłyn /15.07.2014r.

Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek (03.07.2014r./09.07.2014r./15.07.2014r.)



«  Wstecz