«  Wstecz




Ostróda: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2014

Numer ogłoszenia: 69795 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2014 z podziałem na dwie części: Część Nr 1: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na rok 2014 Część Nr 2: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na rok 2014 Zamawiający stawia warunek bezgotówkowego zakupu - Wykonawca wystawia fakturę za pobrany przez kierowców olej opałowy dwa razy w miesiącu. Płatność w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. W ofercie Wykonawca musi zaoferować konkretną cenę. Cena ofertowa ma być ceną sprzedaży obowiązującą w dniu składania ofert. W trakcie realizacji dostawy oleju opałowego obowiązuje cena z dystrybutora na dany dzień tankowania - z uwzględnieniem upustu oraz stawki VAT obowiązującej w dniu tankowania. Zmiana stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umów objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca zapewni realizację zamówienia (tankowanie) co najmniej w godz. od 7.00 do 18.00. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację w miejscowości Ostróda dla Części Nr 1 i miejscowości Morąg dla Części Nr 2 lub w odległości 2 km od granic w/w miast, liczonych najkrótszą drogą publiczną..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. tekst jednolity z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.). Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt a. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących potencjału technicznego.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Zał. Nr 1) wraz z odpowiednim formularzem cenowym (Zał. Nr 1a/1b); 2)Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 3)Świadectwa jakości oleju opałowego; 4)Wykaz stacji paliw, w przypadku stacji paliw znajdującej się poza m. Ostróda (Część Nr 1) i m. Morąg (Część Nr 2) należy podać odległość od granicy miasta; 5)Wykaz godzin otwarcia stacji paliw.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w części dotyczącej podwykonawstwa. 1) Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w trakcie realizacji umowy zamierza zlecić wykonanie zadania lub jego części podwykonawcy, wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zmiana ta wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Aneks będzie regulował również warunki płatności i sposób rozliczenia w układzie Zamawiający - Wykonawca - Podwykonawca. 2) Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza zmianę podwykonawcy wskazanego w umowie lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zmiana, o której mowa w ppkt 2 może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy, o tym że: rezygnuje z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, został zaspokojony finansowo oraz nie ma roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia, tj. przedstawienie zamawiającemu dowodów zapłaty wymaganego wynagrodzenia podwykonawcom biorącym udział w realizacji umowy. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Zmiana lub rezygnacja, o których mowa w ppkt 2 wymaga aneksu do niniejszej umowy. 1.2) Zamawiający dopuszcza zmianę umów w zakresie dotyczącym tankowanych sprzętów lub pojazdów, w przypadku zakupu nowego sprzętu lub pojazdu objętego tankowaniem w olej. Niniejsza zmiana zostanie wprowadzona aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej_14.php; http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 8 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 2,65 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na rok 2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 5 590,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na rok 2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 11 000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

SIWZ na „DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2014”



Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek (01.04.2014r.)



«  Wstecz