«  Wstecz


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 69940-2013 z dnia 2013-02-19 r.
Ogłoszenie o zamówieniu - Ostróda Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część Nr 1: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w m. Smykowo 1. Zakres rzeczowy...
Termin składania ofert: 2013-02-27

Numer ogłoszenia: 72630 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 69940 - 2013 data 19.02.2013 r
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, fax. 089 6421762.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
-Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
-W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część Nr 1: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w m. Smykowo 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc; i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3. Założenia projektowe: Droga powiatowa Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w km 5+262 - 5+742, strona prawa, gmina Ostróda, klasa drogi Z, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. klasa drogi Z, długość odcinka 480 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań. Część Nr 2: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu ulicy powiatowej Daszyńskiego Nr 1162 N w m. Miłakowo 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc., i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2.Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3.Założenia projektowe: Ulica powiatowa Daszyńskiego Nr 1162 N w m. Miłakowo, lok. w km 13+204 - 13+474, strona prawa, gmina Miłakowo, klasa drogi Z, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. klasa drogi Z, długość odcinka 270 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań. Część Nr 3: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu ulicy powiatowej Leśnej Nr 3073 N w m. Morąg 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc; i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2.Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis i wyrys z istniejącego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3.Założenia projektowe: Ulica powiatowa Leśna Nr 3073 w m. Morąg, lok. w km 0+632 - 1+082, strona prawa, gmina Morąg, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. długość odcinka 450 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.
-W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część Nr 1: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w m. Smykowo 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc; i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3. Założenia projektowe: Droga powiatowa Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w km 5+262 - 5+742, strona prawa, gmina Ostróda, klasa drogi Z, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. klasa drogi Z, długość odcinka 480 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań. Część Nr 2: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu ulicy powiatowej Daszyńskiego Nr 1162 N w m. Miłakowo 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc., i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2.Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3.Założenia projektowe: Ulica powiatowa Daszyńskiego Nr 1162 N w m. Miłakowo, lok. w km 13+204 - 13+474, strona prawa, gmina Miłakowo, klasa drogi Z, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. klasa drogi Z, długość odcinka 270 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań. Część Nr 3: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu ulicy powiatowej Leśnej Nr 3073 N w m. Morąg 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc; i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2.Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis i wyrys z istniejącego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3.Założenia projektowe: Ulica powiatowa Leśna Nr 3073 w m. Morąg, km projektowy 0+000 - 0+500, strona prawa, gmina Morąg, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. długość odcinka 500 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.
-Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Zał. I.
-W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu ulicy powiatowej Leśnej Nr 3073 N w m. Morąg. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc; i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2.Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis i wyrys z istniejącego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3.Założenia projektowe: Ulica powiatowa Leśna Nr 3073 w m. Morąg, lok. w km 0+632 - 1+082, strona prawa, gmina Morąg, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. długość odcinka 450 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.
-W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu ulicy powiatowej Leśnej Nr 3073 N w m. Morąg. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: a) koncepcję architektoniczną z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych oraz planem zagospodarowania terenu i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; b) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowany zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją, o której mowa w lit. a- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; c) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. t.j. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg, doc; d) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls, pdf, .jpg, doc; e) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa)- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików: pdf, .jpg, doc; f) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389)- 1 egz. w wersji papierowej; g) kosztorysy ofertowe - 5 egz. w wersji papierowej+ wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, doc; h) specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego- 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików, np. pdf, .jpg, doc; i) aktualną mapę do celów projektowych terenu objętego zadaniem w skali 1:1000 lub 1:500- 1 egz.; j) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji- 1 egz.; k) schemat docelowej organizacji ruchu - 5 egz. 2.Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 obejmuje ponadto: a) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; b) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub wypis i wyrys z istniejącego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; c) Wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) pisemne informowanie Zamawiającego pod koniec każdego miesiąca o postępie prac; g) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. Projektant zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie do 14.08.2013 r., po protokólarnym, bezusterkowym jej odbiorze przez Zamawiającego nastąpi rozliczenie wartości zamówienia. Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczności ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. 3.Założenia projektowe: Ulica powiatowa Leśna Nr 3073 w m. Morąg, km projektowy 0+000 - 0+500, strona prawa, gmina Morąg, istniejąca nawierzchnia - bitumiczna, bez odwodnienia. Teren zróżnicowany wysokościowo. długość odcinka 500 mb, dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze do wyżej wymienionych ustaw. wykonanie ciągu pieszego, nawierzchnia na zjazdach, wykonanie odwodnienia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. UWAGA: Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia lub równoważny należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.

Zmiana treści SIWZ na wykonanie dokumentacji projektowych
Wyjaśnienie treści SIWZ na wykonanie dokumentacji projektowych 22.02.2013r.

Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek 20.02.2013r./22.02.2013r.)



«  Wstecz