«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Numer ogłoszenia: 69448 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach. Etap I Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 385,87 m2 ogółem. Przejścia dla pieszych: Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 7 szt. = 96 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 4 szt. = 72 m2; Droga Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad 4 szt. = 42 m2; Droga Nr 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki 4 szt. = 54 m2; Droga Nr 1235 N Smykówko - Klonowo 2 szt. = 22 m2; Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 1 szt. = 10 m2; Droga Nr 1266 N Samin - Stębark - Łodwigowo 1 szt. = 12 m2; P-1b Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 4 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 2 m2; P-1e Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 6 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 2,88 m2; P-4 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 10,32 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 5,28 m2; P-12 Droga Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad 9 m2; Droga Nr 1961 N Ostróda - Kajkowo 5 m2; Droga Nr 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki 9 m2; Droga Nr 1266 N Samin - Stębark - Łodwigowo 11 m2. P-13 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 3,15 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 1,05 m2; P-15 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 1 szt. = 1,325 m2; Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 2 szt. = 2,65 m2; P-17 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 1 szt. - 1,71 m2; Znak A - 17 malowany na jezdni Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 2 szt. = 3,5 m2; Ogółem: 385,87 m2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 Morągu w ilości 4 045,82 m2 ogółem zgodnie z poniższym wykazem: Przejścia dla pieszych: m. Morąg: ul. Aleja Wojska Polskiego 4 szt. = 96 m2; ul. Bema 2 szt. = 20 m2; ul. Dworcowa 2 szt. = 28 m2; ul. Kajki 1 szt. = 10 m2; ul. Kaszubska 1 szt. = 12 m2; ul. Kościelna 1 szt. = 8 m2; ul. Kościuszki 4 szt. = 50 m2; ul. Krasińskiego 1 szt. = 10 m2; ul. Kujawska 7 szt. = 82 m2; ul. Kwiatowa 1 szt. = 16 m2; ul. Leśna 10 szt. = 150 m2; ul. Mazowiecka 1 szt. = 8 m2; ul. Mickiewicza 16 szt. = 244 m2; ul. Ogrodowa 4 szt. = 42 m2; ul. Przemysłowa 2 szt. = 24 m2; ul. Pułaskiego 6 szt. = 86 m2; ul. Sienkiewicza 6 szt. = 108 m2; ul. Szkolna 3 szt. = 30 m2; ul. Szpitalna 2 szt. = 22 m2; ul. Warmińska 6 szt. = 110 m2; ul. Wenecka 3 szt. = 34 m2; ul. Wróblewskiego 5 szt. = 54 m2; ul. 11-go Listopada 11 szt. = 158 m2; ul. Zamkowa 4 szt. = 44 m2; ul. Zawiszy 1 szt. = 12 m2; ul. Kolejowa 1 szt. = 18 m2; m. Miłakowo: ul. Daszyńskiego 3 szt. = 40 m2; Dr. Nr 1189 N Strużyna - Jurki - Maliniak, m. Jurki 3 szt. = 24 m2; Dr. Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny, m. Szymonowo 1 szt. = 8 m2; Dr. Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo , m. Słonecznik 1 szt. = 10 m2; Dr.1199N Pieszkowo -Boguchwały-Zawroty m. Żabi Róg i Boguchwały 2 szt. = 24 m2; P-1 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 18,06 m2; P-4 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 29,20 m2; ul. Nr 1211N Aleja Wojska Polskiego, m. Morąg 4,80 m2; ul. Nr 1162N Daszyńskiego m. Miłakowo 4,80 m2; Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg 9,60 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin 9,60 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg 4,80 m2; Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 10,08 m2; P-7c Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 385,44 m2; P-7d Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 1 841,40 m2; P-8 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 25,18 m2; P-11 ul. Nr 1180 N Wróblewskiego, m. Morąg 8,50 m2; P-12 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 2,96 m2; ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 3,00 m2; ul. Nr 3088 N Warmińska, m. Morąg 1,82 m2; Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg 2,50 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin 2,50 m2; Dr. Nr 1223 N dr. Nr 1221 N Gubity-Kozia Góra-dr. Nr 1203 N (Ględy), m. Kozia Góra 1,50 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg 2,50 m2; Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 3,00 m2; P-16 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 6,20 m2; ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 2,46 m2; ul. Nr 3088 N Warmińska, m. Morąg 1,23 m2; Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg 6,20 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin 6,20 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg 3,10 m2; Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 6,20 m2; P-20, P-24 ul. Nr 3077 N Ogrodowa, m. Morąg 2 szt. = 8,048 m2; ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 1 szt. = 4,024 m2; ul. Nr 3069 N Kościuszki, m. Morąg 1 szt. = 4,024 m2; ul. Nr 3071 N Kujawska, m. Morąg 1 szt. = 4,024 m2; P-23 ul. Nr 1180 N Wróblewskiego, m. Morąg 33,10 m2; P-25 ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 2 szt. = 2,784 m2; ul. Nr 3071 N Kujawska, m. Morąg 2 szt. = 2,784 m2; ul. Nr 3074 N Marszałka Piłsudskiego, m. Morąg 2 szt. = 2,204 m2; Ogółem Obwód Drogowy Nr 2 w Morągu: 4.045,82 m2; W Etapie I Wykonawca wykona oznakowanie poziome na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr2 w Morągu o łącznej ilości 4 431,69 m2. Etap II W Etapie II Wykonawca wykona oznakowanie poziome na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego o łącznej ilości 180,00 m2. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie przedstawiony po okresie gwarancji na Etap I do 05.10.2013 r. Termin wykonania Etapu I: do 25.04.2013 r. Termin wykonania Etapu II: od otrzymania zakresu do 20.10.2013 r. Wykonawca w terminie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia danego etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór końcowy dotyczący Etapu I. Gotowość do odbioru końcowego Etapu I Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu Etapu II nastąpi odbiór końcowy dotyczący Etapu II. Gotowość do odbioru końcowego Etapu II Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiory robót nastąpią w ciągu 2 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. Okres gwarancji 5 miesięcy od daty odbioru końcowego danego etapu. Płatność w terminie 30 dni od dokonania odbioru końcowego dla Etapu I oraz odbioru końcowego dla Etapu II i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru końcowego danego etapu. Do załączonych do faktur wykazów Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Przy realizacji zamówienia wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy będzie wykonywał oznakowanie poziome każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 656,00 zł, słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt sześć złotych 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.3.2013.MT - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 3 w siedzibie Zamawiającego). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Roz. VI pkt 7 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Roz. XIV pkt 4 SIWZ.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający ustala warunek: a) minimum dwie osoby, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2010r., Nr 123, poz. 840) lub posiadają aktualne zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznika nr 4 (str. 1 i 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008r. (Dz.U. z 2008r. Nr 132 poz. 839), przewidzianymi do kierowania ruchem drogowym. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/niespełna, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2 i 3. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-koncesję, zezwolenie lub licencję
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli Wykonawca posiada taki wpis) bądź wyciąg z CEIDG, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (Zał. Nr 1+1a). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa, z którego musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ppkt 1), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zadania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym. Zmiana ta zostanie dokonana na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmiany podpisanego przez Strony oraz wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W przypadku określonym powyżej Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w części dotyczącej podwykonawstwa. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w trakcie realizacji umowy zamierza zlecić wykonanie zadania lub jego części podwykonawcy, wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zmiana ta zostanie dokonana na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmiany podpisanego przez Strony oraz wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Aneks będzie regulował również warunki płatności i sposób rozliczenia w układzie Zamawiający - Wykonawca - Podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 7,74 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ na Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek (19.02.2013r.)



«  Wstecz