«  Wstecz


Ostróda: Dostawa samochodu dostawczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Numer ogłoszenia: 21005 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu dostawczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego o niżej wymienionych parametrach mających charakter wymagań minimalnych: -Rok produkcji 2012 lub nowszy- dotychczas nierejstrowany; -Silnik 2,0 TDI min 135 KM; -Skrzynia biegów 6-stopniowa, manualna, -Ilość miejsc siedzących min. 7; -Zestaw opon zimowych. Nadwozie : -Ocynkowane drzwi kabiny kierowcy, maska i błotniki; -Wszystkie szyby termoizolacyjne -Drzwi boczne :podwójna kabina-4 szt. drzwi; -Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, ze zintegrowanymi kierunkowskazami na długich pałąkach; -Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie; -Klimatyzacja półautomatyczna climatic i czujnik temperatury zewnętrznej; -Uchwyty holownicze: z przodu i z tyłu Podwozie : Zawieszenie przednie - wzmocnione; -Niezależne, zawieszenie kół - poprzeczny resor piórowy; -Stabilizator przedni wzmocniony; -Zawieszenie przednie wzmocnione -nacisk na oś przednią zwiększony min. 1.800 kg; Zawieszenie tylne- wzmocnione: -Oś sztywna zawieszona na resorach- piórowych, amortyzatory; -Stabilizator tylny wzmocniony; -Amortyzator tylny wzmocniony; -Napęd na koła tylne; Układ hamulcowy: -Hydrauliczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem, diagonalny; -Adaptive ESP 9i- elektryczny system stabilizacji toru jazdy uwzględniający obciążenie pojazdu; -ABS -system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania; -ASR- układ przeciwślizgowy napędu; -EBV- elektroniczny korektor siły hamowania; -BAS- asystent hamowania (wspomaganie hamowania awaryjnego) -Hamulce: tarczowe; -Hamulec postojowy bębnowy; -Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych; Układ kierowniczy: - hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego; - blokada koła kierownicy. Wyposażenie funkcjonalne: - immobiliser; - centralny zamek sterowany pilotem; - poduszka powietrzna dla kierowcy; - fotel kierowcy z pełną regulacją (regulacja wzdłużona i regulacja wysokości); - tapicerka materiałowa; -schowek w desce rozdzielczej; - gniazdo 12V w kabinie kierowcy; - złącze rozruchowe (dodatkowy biegun dodatni); - 1 klin pod kolo; - koło zapasowe w koszu wraz z zestawem narzędzi i podnośnikiem; - wyłącznik główny napięcia; - 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi w kabinie kierowcy; - dywaniki gumowe do kabin (przód); - radioodtwarzacz CD; - belka świetlna na dachu z błyskownikami w kolorze pomarańczowym oraz napisem pośrodku na białym tle : Służba Drogowa. Zabudowa skrzyni ładunkowej wymiary wewnętrzne zabudowy: Długość: min. 3400 mm Szerokość: min. 2100 mm Wysokość: min. 400 mm - rama pośrednia stalowa cynkowana ogniowo; - burty aluminiowe o min. wysokości 400mm; - uchwyty mocowania ładunku - min. 6 sztuk umocowanie w profilu obrysowym ramy; - podłoga pokryta sklejką wodoodporną antypoślizgową o gr. min. 21mm; - oświetlenie zewnętrzne zgodne z obowiązującymi przepisami; - listwy anty najazdowe (boczne); - stelaż z plandeką koloru pomarańczowego na skrzynię ładunkową do wysokości kabiny kierowcy. Gwarancja na samochód: -3 lata - lub z limitem do min. 250 000 km, Gwarancja na lakier -3 lata, Gwarancja na perforacje blach-12 lat; Zamawiający dopuszcza gwarancję na skrzynię ładunkową wraz z zabudową min. - 24 miesiące. Odbiór samochodu: - do 100 km w siedzibie Sprzedającego; - powyżej 100 km Sprzedający pokryje koszty związane z odbiorem samochodu przez Zamawiającego bądź dostarczy go na swój koszt do siedziby Zamawiającego. Stacja serwisowa musi znajdować się w granicach do 50 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Sprzedający zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9, 34.11.52.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do siwz); b)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c)W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa, z którego musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia d) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-1 - Cena - 85 -2 - Wielkość zużycia energii - 10 -3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - 3 -4 - Łączna wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenków azotów, cząstek stałych oraz węglowodorów - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 2,70 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ na dostawę samochodu dostawczego

Autor dokumentu: Barbara Żurańska
Udostępnił: Bartosz Gesek (08.02.2013r.)



«  Wstecz