«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 08.02.2012r. !!!

Numer ogłoszenia:29959 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012;

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 Ostródzie w ilości 366,00 m2 ogółem. Przejścia dla pieszych: Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo: 7 szt. = 96 m2 Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn: 4 szt. = 72 m2 Droga Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad: 4 szt. = 42 m2 Droga Nr 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki: 3 szt. = 42 m2 Droga Nr 1235 N Smykówko - Klonowo: 2 szt. = 22 m2 Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek: 1 szt. = 10 m2 Droga Nr 1266 N Samin - Stębark - Łodwigowo: 1 szt. = 12 m2. Linie: Droga powiatowa Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo: P-1b - 10mb, P-4 - 43 mb, P-1e - 50 mb, P-15 - 1 szt., P-13 - 12 mb; Droga powiatowa Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn: P-1b - 50 mb, P-4 - 22 mb, P-1e - 24 mb, P-13 - 4 mb. Linie P-12: Droga Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad: 9 m2 Droga Nr 1961 N Ostróda - Kajkowo: 5 m2 Droga Nr 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki: 9 m2 Droga Nr 1266 N Samin - Stębark - Łodwigowo: 11 m2. Ogółem: 366,00 m2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 Morągu w ilości 4 031,11 m2 ogółem: Przejścia dla pieszych: m. Morąg: ul. Aleja Wojska Polskiego 4 szt. = 96 m2; ul. Bema 2 szt. = 20 m2; ul. Dworcowa 2 szt. = 28 m2; ul. Kajki 1 szt. = 10 m2; ul. Kaszubska 1 szt. = 12 m2; ul. Kościelna 1 szt. = 8 m2; ul. Kościuszki 4 szt. = 50 m2; ul. Krasińskiego 1 szt. = 10 m2; ul. Kujawska 7 szt. = 82 m2; ul. Kwiatowa 1 szt. = 16 m2; ul. Leśna 10 szt. = 150 m2; ul. Mazowiecka 1 szt. = 8 m2; ul. Mickiewicza 16 szt. = 244 m2; ul. Ogrodowa 4 szt. = 42 m2; ul. Przemysłowa 2 szt. = 24 m2; ul. Pułaskiego 6 szt. = 86 m2; ul. Sienkiewicza 6 szt. = 108 m2; ul. Szkolna 3 szt. = 30 m2; ul. Szpitalna 2 szt. = 22 m2; ul. Warmińska 6 szt. = 110 m2; ul. Wenecka 3 szt. = 34 m2; ul. Wróblewskiego 5 szt. = 54 m2; ul. 11-go Listopada 11 szt. = 158 m2;ul. Zamkowa 4 szt. = 44 m2; ul. Zawiszy 1 szt. = 12 m2; ul. Kolejowa 1 szt. = 18 m2; m. Miłakowo ul. Daszyńskiego 3 szt. = 40 m2; teren poza miastem: Dr. Nr 1189 N Strużyna - Jurki - Maliniak, m. Jurki 3 szt. = 24 m2; Dr. Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny, m. Szymonowo 1 szt. = 8 m2; Dr. Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo , m. Słonecznik 1 szt. = 10 m2; Dr.1199N Pieszkowo -Boguchwały-Zawroty m. Żabi Róg i Boguchwały 2 szt. = 24 m2. Inne oznakowanie poziome: P-16 + P-12 + P-4 + P-11 + P-23 + P-13 +P-8 + P-1b + P-1c + P-1e + P-7c+P-7d: Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg - 18,3 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin - 18,3 m2; Skrzyżowanie ul. Nr 3073N z ul. Nr 3086N Pułaskiego - 81,6 m2; Dr. Nr 1223 N dr. Nr 1221 N Gubity-Kozia Góra-dr. Nr 1203 N (Ględy), m. Kozia Góra - 1,5 m2; Dr. Nr 1180 N ul. Wróblewskiego, m. Morąg - 41,6 m2; ul. Nr 1211N ul. Aleja Wojska Polskiego m. Morąg - 4,8 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg - 10,4 m2; Dr 1965N Zawroty-Szeląg - 2.239,92 m2; ul.1162N Daszyńskiego m. Miłakowo - 4,8 m2; P-20 + P-24: ul. 3077N Ogrodowa, ul.3076N Mickiewicza, ul.3069N Kościuszki, ul.3071 Kujawska - 20,12 m2; P-25: ul.3076N Mickiewicza, ul.3071N Kujawska, ul.3074N Marszałka Piłsudskiego - 7,77 m2; Ogółem: 4.031,11 m2. Wykonawca wykona oznakowanie poziome na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr2 w Morągu o łącznej ilości 4.397,11 m2. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia robót zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiór robót nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót. Okres gwarancji 6 miesięcy od daty odbioru końcowego Płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury z załączonym protokołem odbioru potwierdzonym przez osobę wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. Do załączonego do faktury wykazu Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Przy realizacji zamówienia wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy będzie wykonywał oznakowanie poziome każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (Zał. Nr 1+1a). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa, z którego musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. 5) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ppkt a), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem: a) W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia. Zmiana ta zostanie dokonana na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmiany podpisanego przez Strony oraz wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. b) W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy, zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. c) Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w części dotyczącej podwykonawstwa. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w trakcie realizacji umowy zamierza zlecić wykonanie zadania lub jego części podwykonawcy, wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zmiana ta zostanie dokonana na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmiany podpisanego przez Strony oraz wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i może być wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Aneks będzie regulował również warunki płatności i sposób rozliczenia w układzie Zamawiający - Wykonawca - Podwykonawca

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 (sekretariat) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 6,59 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ wykonanie oznakowania poziomego dla ZDP w Ostródzie

Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek (06.02.2012r./08.02.2012r.)



«  Wstecz