«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Numer ogłoszenia: 122303 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 Ostródzie w ilości 204,00 m2 ogółem w ciągu drogi powiatowej Nr 1219 N Bramka- Tarda- Miłomłyn- Samborowo oraz Nr 1194N Dr Nr 1307N (Zalewo)- Miłomłyn. Droga powiatowa Nr 1219 N Przejścia dla pieszych 1 szt. x 9 x 2m2 = 18 m2; 4 szt. x 7 x 2 m2 = 56 m2; 1 szt. x 5 x 2 m2 = 10 m2; 1 szt. x 6 x 2 m2 = 12 m2; Razem 96 m2; Linie: P-1b - 100 mb; P-4 - 43 mb; P-1e - 50 mb; P-15 - 1 szt.; P-13 - 12 mb; Droga powiatowa Nr 1194 N Przejścia dla pieszych 4 szt. x 9 x 2 m2 = 72 m2; Linie: P-1b - 50 mb; P-4 - 22 mb; P-1e - 24 mb; P-13 - 4 mb. Razem linii droga 1219 N oraz 1194 N 36 m2. Ogółem 204 m2 oznakowania poziomego. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 Morągu w ilości 4 003,22 m2 ogółem w mieście Morąg zgodnie z poniższym wykazem: Ul. Aleja Wojska Polskiego 4(przejścia dla pieszych), 48 (szt. pasów), 96 m2; Ul. Bema 2 (przejścia dla pieszych), 10(szt. pasów), 20 m2; Ul. Dworcowa 2(przejścia dla pieszych), 14(szt. pasów),28m2; Ul. Kajki 1(przejścia dla pieszych), 5(szt. pasów), 10m2; Ul. Kaszubska 1(przejścia dla pieszych), 6(szt. pasów), 12m2; Ul. Kościelna 1(przejścia dla pieszych), 4(szt. pasów), 8m2; Ul. Kościuszki 4(przejścia dla pieszych), 25(szt. pasów), 50m2; Ul. Krasińskiego 1(przejścia dla pieszych), 5(szt. pasów), 10m2; Ul. Kujawska 7(przejścia dla pieszych), 41(szt. pasów), 82m2; Ul. Kwiatowa 1(przejścia dla pieszych), 8(szt. pasów), 16m2; Ul. Leśna 10(przejścia dla pieszych), 75(szt. pasów), 150m2; Ul. Mazowiecka 1(przejścia dla pieszych), 4(szt. pasów), 8m2; Ul. Mickiewicza 16(przejścia dla pieszych), 122(szt. pasów), 244m2; Ul. Ogrodowa 4(przejścia dla pieszych), 21(szt. pasów), 42m2; Ul. Przemysłowa 2(przejścia dla pieszych), 12(szt. pasów), 24m2; Ul. Pułaskiego 6(przejścia dla pieszych), 43(szt. pasów), 86m2; Ul. Sienkiewicza 6(przejścia dla pieszych), 54(szt. pasów), 108m2; Ul. Szkolna 3(przejścia dla pieszych), 15(szt. pasów), 30m2; Ul. Szpitalna 2(przejścia dla pieszych), 11(szt. pasów), 22m2; Ul. Warmińska 6(przejścia dla pieszych), 55(szt. pasów), 110m2; Ul. Wenecka 3(przejścia dla pieszych), 17(szt. pasów), 34m2; Ul. Wróblewskiego 5(przejścia dla pieszych), 27(szt. pasów), 54m2; Ul.11-go Listopada 11(przejścia dla pieszych), 79(szt. pasów), 158m2; Ul. Zamkowa 4(przejścia dla pieszych), 22(szt. pasów), 44m2; Ul. Zawiszy 1(przejścia dla pieszych), 6(szt. pasów), 12m2; Ul. Kolejowa 1(przejścia dla pieszych), 9(szt. pasów), 18m2; Ul. Daszyńskiego m. Miłakowo 3(przejścia dla pieszych), 20(szt. pasów), 40m2. Teren poza miastem Dr. Nr 1189 N Strużyna - Jurki - Maliniak, m. Jurki 3(przejścia dla pieszych), 12(szt. pasów), 24m2; Dr. Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny, m. Szymonowo 1(przejścia dla pieszych), 4(szt. pasów), 8m2; Dr. Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo , m. Słonecznik 1(przejścia dla pieszych),5(szt. pasów), 10m2; Dr.1199N Pieszkowo - Boguchwały-Zawroty m. Żabi Róg i Boguchwały 2(przejścia dla pieszych), 12(szt. pasów), 24m2; Razem 115(przejścia dla pieszych), 791(szt. pasów), 1 582m2. Inne oznakowanie poziome: P-16 + P-12 + P-4 + P-11 + P-23 + P-13 +P-8 + P-1b + P-1c + P-1e + P-7c+P-7d 1. Dr. Nr 1199 N Pieszkowo - Boguchwały - Zawroty, m. Żabi Róg - 18.3 m2; 2. Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty - Dobrocin - Wenecja, m. Dobrocin - 18.3 m2; 3. Skrzyżowanie ul. Nr 3073N z ul. Nr 3086N Pułaskiego - 81.6 m2; 4. Dr. Nr 1223 N dr. Nr 1221 N Gubity-Kozia Góra-dr. Nr 1203 N (Ględy), m. Kozia Góra - 1.5 m2; 5. Ul. Nr 1180 N ul. Wróblewskiego, m. Morąg - 41.6 m2; 6. Ul. Nr 1211N Aleja Wojska Polskiego m. Morąg - 4.8 m2; 7. Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg - 10.4 m2; 8. Dr 1965N Zawroty-Szeląg - 2 239.92 m2; 9. Ul. 1162N Daszyńskiego m. Miłakowo - 4,8 m2; Razem: 2.421.22 m2. Ogółem: 4 003,22 m2 Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia robót zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiór robót nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót. Okres gwarancji 6 miesięcy od daty odbioru końcowego Płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury z załączonym protokołem odbioru potwierdzonym przez osobę wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. Do załączonego do faktury wykazu Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Przy realizacji zamówienia wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy będzie wykonywał oznakowanie poziome każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania zamówienia. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 544,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści cztery złote 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT- t/3430/17/11 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 09.05.2011 r. do godziny 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (siedziba Zamawiającego pok. nr 3). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający ustala warunek: wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ilości co najmniej 3 500,00 m2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/niespełna, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (Zał. Nr 1+1a do siwz). 2)Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3)Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ppkt 2), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji przedmiotu umowy, może ulec zmianie w przypadku: a)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia. b)wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania zamówienia. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian i uzupełnień podpisanych przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności. W przypadkach określonych powyżej Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1, lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 6,30 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ wykonanie oznakowanie poziomego dla ZDP w Ostródzie

Autor dokumentu: Barbara Żurańska
Udostępnił: Bartosz Gesek (22.04.2011r.)



«  Wstecz