«  Wstecz


Ostróda: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej

Numer ogłoszenia: 90647 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia jest wykonywanie robót przez wykonawcę przy użyciu 1 równiarki drogowej na każdą część zamówienia właściwej do realizacji zamówienia, obsługiwanej przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Wykonawca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych powinien prowadzić prace każdego dnia. Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego, z tym że: - w 2011 r. - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2011 r. - w 2012 r. . - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie: 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zakończenie etapu I 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2012 r. - 2013 r . - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie: 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zakończenie etapu I 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania wprzypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3dni roboczych od dnia zakończenia danego etapu zadania zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Odbiory częściowe robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu robót. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (Zał. Nr 1+1a/1b); 2) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych etapów. b)W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania poszczególnych etapów. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian i uzupełnień podpisanych przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności. W przypadkach określonych powyżej Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. c)W 2012 r. i 2013 r. ceny jednostkowe mogą być waloryzowane jeżeli w wyniku inflacji nastąpi wzrost cen o minimum 4% (do 4% bez wzrostu cen), to na wniosek Wykonawcy można w drodze aneksu do umowy zwiększyć ceny jednostkowe o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez Prezesa GUS. Wzrost cen jednostkowych może nastąpić raz w roku (począwszy od I kwartału 2012 r.). Obowiązującym wskaźnikiem waloryzacji powyższych cen będzie wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za miesiąc, w którym wpłynął wniosek od Wykonawcy do analogicznego miesiąca roku poprzedniego. Ważność aneksu będzie obowiązywała od początku następnego miesiąca. d)W 2012 r. i 2013 r. Zamawiający określi w drodze aneksu wynagrodzenie Wykonawcy biorąc pod uwagę środki, jakie Zamawiający będzie miał zagwarantowane na wykonanie profilowania dróg powiatowych gruntowych na dany rok budżetowy. e)W drodze aneksu wynagrodzenie wykonawcy w poszczególnych latach budżetowych może zostać odpowiednio pomniejszone lub powiększone, w zależności od potrzeb Zamawiającego, przyjmując za podstawę rozliczenia ilości faktycznie wykonanych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 3,70 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego w roku 2011 do wysokości nie przekraczającej kwoty: 60 539,00 zł brutto. W latach 2012- 2013 do wysokości środków zagwarantowanych w budżecie. Celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia jest wykonywanie robót przez wykonawcę przy użyciu 1 równiarki drogowej na każdą część zamówienia właściwej do realizacji zamówienia, obsługiwanej przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Wykonawca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych powinien prowadzić prace każdego dnia. Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego, z tym że: - w 2011 r. - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2011 r. - w 2012 r. . - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie: 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zakończenie etapu I 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2012 r. - 2013 r . - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie: 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zakończenie etapu I 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia danego etapu zadania zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Odbiory częściowe robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu robót. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilowanie dróg powiatowych gruntowych przy pomocy równiarki drogowej na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego w roku 2011 do wysokości nie przekraczającej kwoty: 71 503,00 zł brutto. W latach 2012- 2013 do wysokości środków zagwarantowanych w budżecie. Celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia jest wykonywanie robót przez wykonawcę przy użyciu 1 równiarki drogowej na każdą część zamówienia właściwej do realizacji zamówienia, obsługiwanej przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Wykonawca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych powinien prowadzić prace każdego dnia. Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego, z tym że: - w 2011 r. - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2011 r. - w 2012 r. . - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie: 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zakończenie etapu I 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2012 r. - 2013 r . - termin wykonania: I etap: rozpoczęcie: 15 marca w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zamawiający na 5 dni przed planowanym rozpoczęciem prześle wykonawcy zakres profilowania. Zakończenie etapu I 31 maja; II etap w miarę potrzeb Zamawiającego zamówienie poprzedzone będzie przesłaniem zakresu dróg do profilowania. Prace należy rozpocząć w ciągu 5 dni od momentu przesłania zakresu profilowania w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakończenie etapu II 31.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia danego etapu zadania zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Odbiory częściowe robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu robót. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 100 m2 profilowania plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

SIWZ profilowanie

Autor dokumentu: Barbara Żurańska
Udostępnił: Bartosz Gesek (21.03.2011r.)



«  Wstecz