«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca

Numer ogłoszenia: 83903 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia omówiony jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznych. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 1 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 2 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Prace Etapu I w 2011 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2011 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu I w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie wiosennym. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. ETAP I w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2011 r. ETAP I w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2012 r./ 31.05.2013 r. ETAP II w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2011 r. ETAP II w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2012 r./ 15.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu I i Etapu II w latach 2011 r., 2012 r., 2013 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu ETAPU II w 2013 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiory robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. Okres rękojmi liczony będzie odpowiednio od dnia odbioru Etapu II w 2011 r., 2012 r., 2013 r. Zamawiający dopuszcza płatności przejściowe. W przypadku płatności przejściowych należność przysługująca Wykonawcy za wykonanie danej części zakresu płatna będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, po wykonaniu min. 5000,00m2, potwierdzonym wpisem do dziennika budowy dokonanym przez Inspektora nadzoru, płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury z załączonym wykazem potwierdzonym przez Inspektora nadzoru lub 30 dni od dokonania odbioru częściowego danego etapu i otrzymania faktury z załączonym protokołem odbioru częściowego robót z załączonym wykazem ilości i wartości wykonanych robót. Do załączonych do faktur wykazów Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2011 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Po przesłaniu przez Zamawiającego zakresu robót w I Etapie w 2012 r. oraz I Etapie w 2013 r. (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zakresu) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2012 r. oraz odpowiednio w 2013 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy ETAPU I w 2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 1 m2 konserwacji plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, jednak z zachowaniem pracy przez minimum dwie ekipy remontowe na każdej części, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych etapów. W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania poszczególnych etapów. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: Część Nr 1: 60.802,00 zł, słownie: sześćdziesiąt tysięcy osiemset dwa złote 00/100; Część Nr 2: 40.011,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy jedenaście złotych 00/100. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT- t/3430/2/10 Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca, Część Nr ... Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 30.03.2011 r. do godziny 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (siedziba Zamawiającego pok. nr 3). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Rozdziału VIII pkt 3 ppkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 7 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Roz. XIV pkt 4 SIWZ.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Zamawiający ustala warunek: wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na wykonaniu konserwacji cząstkowych w ilości co najmniej 10.000,00 m2, bez względu na ilość wybranych części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/niespełna, na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (Zał. Nr 1+1a/1b). 2) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ppkt 2), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, jednak z zachowaniem pracy przez minimum dwie ekipy remontowe na każdej części, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych etapów. b) W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania poszczególnych etapów. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian i uzupełnień podpisanych przez Strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności. W przypadkach określonych powyżej Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. c) W 2012 r. i 2013 r. ceny jednostkowe mogą być waloryzowane jeżeli w wyniku inflacji nastąpi wzrost cen o minimum 4% (do 4% bez wzrostu cen), to na wniosek Wykonawcy można w drodze aneksu do umowy zwiększyć ceny jednostkowe o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonym przez Prezesa GUS. Wzrost cen jednostkowych może nastąpić raz w roku (począwszy od I kwartału 2012 r.). Obowiązującym wskaźnikiem waloryzacji powyższych cen będzie wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za miesiąc, w którym wpłynął wniosek od Wykonawcy do analogicznego miesiąca roku poprzedniego. Ważność aneksu będzie obowiązywała od początku następnego miesiąca. d) W 2012 r. i 2013 r. Zamawiający określi w drodze aneksu wynagrodzenie Wykonawcy biorąc pod uwagę środki, jakie Zamawiający będzie miał zagwarantowane na wykonanie konserwacji cząstkowych na dany rok budżetowy. e) W drodze aneksu wynagrodzenie wykonawcy w poszczególnych latach budżetowych może zostać odpowiednio pomniejszone lub powiększone, w zależności od potrzeb Zamawiającego, przyjmując za podstawę rozliczenia ilości faktycznie wykonanych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl, www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 4,50 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I w 2011 r. - Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 583.747,00 zł brutto. ETAP II w 2011 r. - Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 103.014,00 zł brutto. W latach 2012 r. i 2013 r.-do wysokości środków zagwarantowanych w budżecie. Przedmiot zamówienia omówiony jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznych. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 1 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 2 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Prace Etapu I w 2011 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2011 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu I w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie wiosennym. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. ETAP I w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2011 r. ETAP I w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2012 r./ 31.05.2013 r. ETAP II w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2011 r. ETAP II w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2012 r./ 15.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu I i Etapu II w latach 2011 r., 2012 r., 2013 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu ETAPU II w 2013 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiory robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. Okres rękojmi liczony będzie odpowiednio od dnia odbioru Etapu II w 2011 r., 2012 r., 2013 r. Zamawiający dopuszcza płatności przejściowe. W przypadku płatności przejściowych należność przysługująca Wykonawcy za wykonanie danej części zakresu płatna będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, po wykonaniu min. 5000,00m2, potwierdzonym wpisem do dziennika budowy dokonanym przez Inspektora nadzoru, płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury z załączonym wykazem potwierdzonym przez Inspektora nadzoru lub 30 dni od dokonania odbioru częściowego danego etapu i otrzymania faktury z załączonym protokołem odbioru częściowego robót z załączonym wykazem ilości i wartości wykonanych robót. Do załączonych do faktur wykazów Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2011 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Po przesłaniu przez Zamawiającego zakresu robót w I Etapie w 2012 r. oraz I Etapie w 2013 r. (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zakresu) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2012 r. oraz odpowiednio w 2013 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy ETAPU I w 2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 1 m2 konserwacji plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, jednak z zachowaniem pracy przez minimum dwie ekipy remontowe na każdej części, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych etapów. W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania poszczególnych etapów. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I w 2011 r.- Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 385.772,00 zł brutto. ETAP II w 2011 r.- Zamówienie realizowane będzie według potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 96.443,00 zł brutto. W latach 2012 r. i 2013 r.-do wysokości środków zagwarantowanych w budżecie. Przedmiot zamówienia omówiony jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznych. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 1 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz minimum dwie ekipy remontowe na realizację Części Nr 2 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu. Prace Etapu I w 2011 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2011 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu I w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie wiosennym. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2012 r. oraz 2013 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnio-jesiennym, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych. ETAP I w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2011 r. ETAP I w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 31.05.2012 r./ 31.05.2013 r. ETAP II w 2011 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2011 r. ETAP II w 2012 r./ 2013 r. - termin wykonania: rozpoczęcie w ciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych do 15.10.2012 r./ 15.10.2013 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu I i Etapu II w latach 2011 r., 2012 r., 2013 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu ETAPU II w 2013 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiory robót nastąpią w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. Okres rękojmi liczony będzie odpowiednio od dnia odbioru Etapu II w 2011 r., 2012 r., 2013 r. Zamawiający dopuszcza płatności przejściowe. W przypadku płatności przejściowych należność przysługująca Wykonawcy za wykonanie danej części zakresu płatna będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, po wykonaniu min. 5000,00m2, potwierdzonym wpisem do dziennika budowy dokonanym przez Inspektora nadzoru, płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury z załączonym wykazem potwierdzonym przez Inspektora nadzoru lub 30 dni od dokonania odbioru częściowego danego etapu i otrzymania faktury z załączonym protokołem odbioru częściowego robót z załączonym wykazem ilości i wartości wykonanych robót. Do załączonych do faktur wykazów Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2011 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Po przesłaniu przez Zamawiającego zakresu robót w I Etapie w 2012 r. oraz I Etapie w 2013 r. (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zakresu) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2012 r. oraz odpowiednio w 2013 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy ETAPU I w 2011 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia od otrzymania zakresu prac przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. UWAGA! W ofercie należy podać cenę jednostkową netto za 1 m2 konserwacji plus należny podatek VAT (zgodnie z treścią Zał. Nr 1a, 1b). W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację robót, jednak z zachowaniem pracy przez minimum dwie ekipy remontowe na każdej części, dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych etapów. W przypadku wystąpienia korzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się skrócenie terminu wykonania poszczególnych etapów. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

SIWZ wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych

Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek (15.03.2011r.)



«  Wstecz