«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie frezowania karp, prześwietlania koron drzew i wycinki krzaków dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Numer ogłoszenia: 214867 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) ) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie frezowania karp, prześwietlania koron drzew i wycinki krzaków dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i cel remontu: Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających - Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: Część Nr 1 - 341,00 zł, słownie: trzysta czterdzieści jeden złotych 00/100; Część Nr 2 - 112,00 zł, słownie: sto dwanaście złotych 00/100; Część Nr 3 - 305,00 zł, słownie: trzysta pięć złotych 00/100; Część Nr 4 - 527,00 zł, słownie: pięćset dwadzieścia siedem złotych 00/100; Część Nr 5 - 351,00 zł, słownie: trzysta pięćdziesiąt jeden złotych 00/100; Część Nr 6 - 803,00 zł, słownie: osiemset trzy złote 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT- t/3430/42/11- Wykonanie frezowania karp, prześwietlania koron drzew i wycinki krzaków dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie - Część Nr ... Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 18.08.2011 r. do godziny 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 3 w siedzibie Zamawiającego). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Roz. VI pkt 7 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Roz. XIV pkt 4 SIWZ.

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Zamawiający ustala warunek: Dla Części Nr 1, 2, 5, 6: a) dysponowania osobami (minimum 2), które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2010r., Nr 123, poz. 840) lub posiadają aktualne zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznika nr 4 (str. 1 i 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008r. (Dz.U. z 2008r. Nr 132 poz. 839), przewidzianymi do kierowania ruchem drogowym. Dla Części Nr 3, 4: a) dysponowania osobami (minimum 2), które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2010r., Nr 123, poz. 840) lub posiadają aktualne zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznika nr 4 (str. 1 i 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008r. (Dz.U. z 2008r. Nr 132 poz. 839), przewidzianymi do kierowania ruchem drogowym. b) dysponowania osobą, która posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, aby mogła obsługiwać piły mechaniczne. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykazać musi co najmniej jeden lub łącznie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 i 4. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym (Zał. Nr 1+1a do siwz). 2)Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3)Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ppkt 2), do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)W przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych istnieje możliwość skrócenia terminu wykonania umowy. Zmiana ta zostanie dokonana na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmiany i nowego terminu wykonania podpisanego przez Strony. W przypadku określonym powyżej Strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie wskazał części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w trakcie realizacji umowy zamierza zlecić wykonanie zadania lub jego części podwykonawcy, wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest uzasadnić zamiar powierzenia prac podwykonawcy, a po otrzymaniu zgody Zamawiającego zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl, www.bip.powiat.ostroda.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda (pok. nr 1) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ 4,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Frezowanie karp na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karpy należy wyfrezować w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1188 N Kupin - Wólka Majdańska 4 szt.; 2) 1194 N dr. nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 6 szt.; 3) 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 6 szt.; 4) 1245 N Warlity Wielkie - Ostróda 6 szt.; 5) 1216 N Złotowo - Pietrzwałd - Ryn 6 szt.; 6) 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 12 szt.; 7) 1233 N Wirwajdy - Lipowo - Zajączki - Wygoda 10 szt.; 8) 1235 N Smykówko - Klonowo 16 szt.; 9) 1237 N Ostróda - Brzydowo 6 szt.; 10) 1239 N Smykowo - Naprom 6 szt.; 11) 1249 N dr. nr 1230 N - Idzbark - droga kraj. Nr 7 szt. 6; 12) 1251 N Durąg - Rychnowo 8 szt.; 13) 1261 N Frygnowo - Łodwigowo - dr. nr 1264 N 6 szt.; 14) 1963 N dr. nr 1232 N - Dziadyk - Ryn - Glądy 8 szt.; 15) 1253 N Rychnowo - Pacółtowo - Zybułtowo - Wierzbowo - Klęczkowo - Komorniki 8 szt.; 16) 1585 N Mielno - Rączki (dr. nr 1264 N) 6 szt.; 17) 1224 N Rumienica - Lewałd Wlk. - dr. nr 1255 N (Dąbrówno) 4 szt.; 18) 1255 N Dąbrówno - Tuczki - Płośnica - Gródki 4 szt.; 19) 1259 N dr. nr 1257 N - Samin - Leszcz - dr. woj. nr 542 szt. 6; 20) 1264 N Leszcz - Jankowice - Rączki - Moczysko 6 szt.; 21) 1265 N Gardyny - Lipówka - dr. nr 1542 N 2 szt.; 22) 1267 N Wierzbica - Gutowo - Rybno 6 szt.; 23) 1957 N dr. woj. nr 537 - Jagodziny - Lewałd Wielki 4 szt. Razem 152 szt. Prace należy wykonać w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Karpy należy wyfrezować 20 cm poniżej poziomu jezdni. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakończenia zadania. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Odpady po frezowaniu Wykonawca usunie na własny koszt. Miejsce po frezowanej karpie uzupełnić piaskiem. Uprzątnąć teren po wykonywanych usługach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Frezowanie karp na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karpy należy wyfrezować w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1180 N Morąg - dr. Nr 1199 N 3 szt.; 2) 1183 N Godkowo - Strużyna - Niebrzydowo Wlk. - dr. Nr 1180 N 3 szt.; 3) 1168 N Miłakowo - Wapnik 4 szt.; 4) 1174 N Łączno - Jurki 2 szt.; 5) 1182 N Połowite - Gumniska Wlk. 3 szt.; 6) 1189 N Strużyna - Jurki - Maliniak 2 szt.; 7) 1191 N Markowo - Zbożne 3 szt.; 8) 1195 N Niebrzydowo Wlk. - Boguchwały 4 szt.; 9) 1199 N Pieszkowo - Boguchwały - Zawroty 10 szt.; 10) 1209 N Jarnołtowo - Mazanki 2 szt.; 11) 1211 N Sambród - Morąg 3 szt. 12) 1918 N dr. nr 1213 N - Kamionka - Królewo - dr. woj. nr 527 szt. 2; 13) 1928 N dr. woj. nr 526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze 3 szt.; 14) 1965 N Zawroty - Szeląg (dr. woj. nr 530) 1 szt.; 15) 1203 N Wilnowo-Mostkowo - Jonkowo - Gutkowo 5 szt.; Razem 50 szt. Prace należy wykonać w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Karpy należy wyfrezować 20 cm poniżej poziomu jezdni. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 2 w Morągu. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakończenia zadania. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Odpady po frezowaniu Wykonawca usunie na własny koszt. Miejsce po frezowanej karpie uzupełnić piaskiem. Uprzątnąć teren po wykonywanych usługach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prześwietlanie koron drzew na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korony drzew należy prześwietlić w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1961 N Ostróda - Kajkowo odc. Szafranki - Kajkowo (lok. 0+950 - 2+900) 35 szt.; 2) 1241 N Lichtajny - Grabin m. Grabinek (lok. 3+550 - 3+610) 10 szt.; 3) 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki odc. Lubajny - Stare Jabłonki (lok. 6+580 - 8+700) 109 szt.; Razem 154 szt. Prace należy wykonać w terminie od 15.10.2011 r. do 15.11.2011 r. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakończenia zadania. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Usunięcie gałęzi i konarów liściastych drzew i krzewów wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się w okresie spoczynku roślin ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym - krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Grube konary i gałęzie należy usunąć, wykonując trzy cięcia: a) pierwsze - od dołu do połowy grubości odcinanej gałęzi, b) drugie - od góry w odległości od 5 do 10 cm dalej licząc w kierunku skrajnym od cięcia dolnego, co pozwala na odcięcie konaru lub gałęzi bez odarcia kory z pnia drzew, c) trzecie - tuż przy obrączce (tak by nie uszkodzić obrączki) w celu usunięcia sęka, który powstał przy poprzednich dwóch cięciach. Cięcie po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Cięcie cieńszych gałęzi drzew i krzewów liściastych także należy wykonać przy obrączce z wyrównaniem nożem i zasmarowaniem. Cięcie gałęzi drzew iglastych wykonuje się na granicy drewna żywego i martwego lub w miejscu nasady gałęzi żywej. Sposób wykonania jak przy drzewach liściastych. Odpady po cięciach Wykonawca usunie na własny koszt. Na bieżąco należy sprzątać nawierzchnię jezdni z gałęzi oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzenia usług, a po ich zakończeniu uprzątnąć teren po wykonywanych usługach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2011
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prześwietlanie koron drzew na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korony drzew należy prześwietlić w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1162 N Godkowo - Ząbrowiec - Gudniki - Miłakowo (lok. 7+740 - 14+024) 250 szt.; 2) 3076 N ulica Mickiewicza w Morągu (lok. 0+230 - 1+093) 8 szt.; 3) 1211 N Sambród - Morąg (lok. 9+148 - 13+818) 1 szt.; 4) 1192 N Liksajny - Tarda - Ruś (lok. 17+672 - 17+872) 7 szt.; Razem 266 szt. Prace należy wykonać w terminie od 15.10.2011 r. do 15.11.2011 r. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 2 w Morągu. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakończenia zadania. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Usunięcie gałęzi i konarów liściastych drzew i krzewów wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się w okresie spoczynku roślin ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym - krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Grube konary i gałęzie należy usunąć, wykonując trzy cięcia: a) pierwsze - od dołu do połowy grubości odcinanej gałęzi, b) drugie - od góry w odległości od 5 do 10 cm dalej licząc w kierunku skrajnym od cięcia dolnego, co pozwala na odcięcie konaru lub gałęzi bez odarcia kory z pnia drzew, c) trzecie - tuż przy obrączce (tak by nie uszkodzić obrączki) w celu usunięcia sęka, który powstał przy poprzednich dwóch cięciach. Cięcie po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Cięcie cieńszych gałęzi drzew i krzewów liściastych także należy wykonać przy obrączce z wyrównaniem nożem i zasmarowaniem. Cięcie gałęzi drzew iglastych wykonuje się na granicy drewna żywego i martwego lub w miejscu nasady gałęzi żywej. Sposób wykonania jak przy drzewach liściastych. Odpady po cięciach Wykonawca usunie na własny koszt. Na bieżąco należy sprzątać nawierzchnię jezdni z gałęzi oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzenia usług, a po ich zakończeniu uprzątnąć teren po wykonywanych usługach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycinka krzaków na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinkę krzaków należy wykonać w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki: a) odc. Ostróda - Lubajny (lok. 2+400 - 4+300) 0,20 ha; b) odc. Idzbark Kolonia - Stare Jabłonki (lok. 8+700 - 12+300) 0,88 ha; 2) 1235 N Smykówko - Klonowo odc. Wysoka Wieś - Klonowo (lok. 10+770 - 13+270) 0,45 ha; Razem 1,53 ha. Prace należy wykonać w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakończenia zadania. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Maksymalna wysokość cięcia krzaków wynosi 5 cm od gruntu. Odpady po wycince krzaków Wykonawca usunie na własny koszt. Uprzątnąć teren po wykonaniu usług..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycinka krzaków na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinkę krzaków należy wykonać w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1199 N Pieszkowo - Boguchwały - Zawroty (lok. 0+000 - 12+086) 3,5 ha. Prace należy wykonać w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 2 w Morągu. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia zakończenia zadania. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Maksymalna wysokość cięcia krzaków wynosi 5 cm od gruntu. Odpady po wycince krzaków Wykonawca usunie na własny koszt. Uprzątnąć teren po wykonaniu usług.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

SIWZ Frezowanie karp prześwetlanie koron i wycinka krzaków

Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Bartosz Gesek (09.08.2011r.)



«  Wstecz