«  Wstecz


Ostróda: Wykonanie frezowania karp, prześwietlania koron drzew i wycinki krzaków dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Numer ogłoszenia: 255191 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie frezowania karp, prześwietlania koron drzew i wycinki krzaków dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie frezowania karp, prześwietlania koron drzew i wycinki krzaków dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie z podziałem na sześć części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający ustala warunek: a) dysponowania osobami (minimum 2), które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 (str. 1 i str. 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2008 r., Nr 132, poz. 839) lub posiadają aktualne zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznika nr 4 (str. 1 i str. 2c) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.09.2003 r. (Dz.U. z 2003 r. Nr 182 poz. 1784), przewidzianymi do kierowania ruchem drogowym. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykazać musi co najmniej jeden lub łącznie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 i 4. Nie wykazanie spełniania warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną lub w przypadku gdy osoba fizyczna jest jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, celem sprawdzenia prawidłowości podpisania oferty Zamawiający żąda przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Zał. Nr 1). c) Wypełniony i podpisany formularz cenowy na odpowiednią część (Zał. Nr 1a/1b/1c/1d/1e/1f). d) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. e) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa, z którego musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata SIWZ- 3,50 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62a, 14-100 Ostróda, pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Frezowanie karp na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karpy należy wyfrezować w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1243 N Ostróda - Tułodziad (lok. 13+400 - 23+800) 30 szt. 2) 1924 N Szczepankowo - Gierzwałd - Pacółtowo (lok. 0+000 - 5+400) 25 szt. 3) 1233 N Wirwajdy - Lipowo - Zajączki - Wygoda (lok. 0+000 - 22+400) 28 szt. 4) 1257 N dr. nr 1235 N - Marwałd - Jabłonowo (lok. 0+000 - 10+677) 26 szt. 5) 1267 N Wierzbica - Gutowo - Rybno (lok. 0+000 - 5+702) 20 szt. Razem 129 szt. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Karpy należy wyfrezować 20 cm poniżej poziomu jezdni. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Odpady po frezowaniu Wykonawca usunie na własny koszt. Miejsce po frezowanej karpie uzupełnić piaskiem. Uprzątnąć teren po wykonywanych usługach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Frezowanie karp na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karpy należy wyfrezować w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1199 N Pieszkowo - Boguchwały - Zawroty 20 szt. 2) 1203 N Wilnowo-Mostkowo - Jonkowo - Gutkowo 6 szt. 3) 1195 N Niebrzydowo Wlk. - Boguchwały 10 szt. 4) 1217 N Morąg - Bożęcin 5 szt. 5) 1193 N dr. nr 1162 N - Warkałki - dr. woj. nr 528 - 5 szt. 6) 1201 N Miłakowo - Kalisty - dr. woj. nr 530 - Brzydowo - Boguchwały 2 szt. 7) 1918 N dr. nr 1213 N - Kamionka - Królewo - dr. woj. nr 527 - 3 szt. 8) 1928 N dr. woj. nr 526 - Połowite - Jarnołtowo - Zajezierze 6 szt. 9) 1211 N Sambród - Morąg 10 szt. 10) 1162 N Godkowo - Ząbrowiec - Gudniki - Miłakowo 4 szt. 11) 1182 N Połowite - Gumniska Wlk. 5 szt. 12) 1186 N Wilamowo - Słonecznik - Prośno 3 szt. 13) 1178 N Morąg - Bogaczewo 1 szt. 14) 1168 N Miłakowo - Wapnik 2 szt. 15) 3087 N ulica Śląska w Morągu 1 szt. Razem 83 szt. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Karpy należy wyfrezować 20 cm poniżej poziomu jezdni. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 2 w Morągu. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Odpady po frezowaniu Wykonawca usunie na własny koszt. Miejsce po frezowanej karpie uzupełnić piaskiem. Uprzątnąć teren po wykonywanych usługach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prześwietlanie koron drzew na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korony drzew należy prześwietlić w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1265 N Gardyny - Lipówka - dr. nr 1542 N (lok. 0+000 - 2+124) 250 szt. 2) 1243 N Ostróda - Tułodziad (lok. 20+780 - 23+800) 300 szt. Razem 550 szt. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Usunięcie gałęzi i konarów liściastych drzew i krzewów wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się w okresie spoczynku roślin ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym - krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Grube konary i gałęzie należy usunąć, wykonując trzy cięcia: a) pierwsze - od dołu do połowy grubości odcinanej gałęzi, b) drugie - od góry w odległości od 5 do 10 cm dalej licząc w kierunku skrajnym od cięcia dolnego, co pozwala na odcięcie konaru lub gałęzi bez odarcia kory z pnia drzew, c) trzecie - tuż przy obrączce (tak by nie uszkodzić obrączki) w celu usunięcia sęka, który powstał przy poprzednich dwóch cięciach. Cięcie po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Cięcie cieńszych gałęzi drzew i krzewów liściastych także należy wykonać przy obrączce z wyrównaniem nożem i zasmarowaniem. Cięcie gałęzi drzew iglastych wykonuje się na granicy drewna żywego i martwego lub w miejscu nasady gałęzi żywej. Sposób wykonania jak przy drzewach liściastych. Odpady po cięciach Wykonawca usunie na własny koszt. Na bieżąco należy sprzątać nawierzchnię jezdni z gałęzi oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzenia usług, a po ich zakończeniu uprzątnąć teren po wykonywanych usługach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prześwietlanie koron drzew na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Korony drzew należy prześwietlić w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1215 N Morąg Wola Kudypska 8 szt. 2) 1178 N Morąg - Bogaczewo (ulica powiatowa Przemysłowa w Morągu) 70 szt. Razem 78 szt. Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 2 w Morągu. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Usunięcie gałęzi i konarów liściastych drzew i krzewów wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się w okresie spoczynku roślin ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym - krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Grube konary i gałęzie należy usunąć, wykonując trzy cięcia: a) pierwsze - od dołu do połowy grubości odcinanej gałęzi, b) drugie - od góry w odległości od 5 do 10 cm dalej licząc w kierunku skrajnym od cięcia dolnego, co pozwala na odcięcie konaru lub gałęzi bez odarcia kory z pnia drzew, c) trzecie - tuż przy obrączce (tak by nie uszkodzić obrączki) w celu usunięcia sęka, który powstał przy poprzednich dwóch cięciach. Cięcie po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Cięcie cieńszych gałęzi drzew i krzewów liściastych także należy wykonać przy obrączce z wyrównaniem nożem i zasmarowaniem. Cięcie gałęzi drzew iglastych wykonuje się na granicy drewna żywego i martwego lub w miejscu nasady gałęzi żywej. Sposób wykonania jak przy drzewach liściastych. Odpady po cięciach Wykonawca usunie na własny koszt. Na bieżąco należy sprzątać nawierzchnię jezdni z gałęzi oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzenia usług, a po ich zakończeniu uprzątnąć teren po wykonywanych usługach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycinka krzaków na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinkę krzaków należy wykonać w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1265 N Gardyny - Lipówka - dr. nr 1542 N (lok. 0+000 - 2+124) 5000 m2 2) 1243 N Ostróda - Tułodziad (lok. 20+780 - 23+800) 6000 m2 Razem 11000 m2 Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Odpady po wycince krzaków Wykonawca usunie na własny koszt. Uprzątnąć teren po wykonaniu usług..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycinka krzaków na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinkę krzaków należy wykonać w ciągu następujących dróg powiatowych: 1) 1199 N Pieszkowo - Boguchwały - Zawroty (lok. 9+625 - 16+138) 10000 m2 Miejsce wykonywania usług oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) oznakowanie należy uzgodnić z Komendą Powiatową Policji w Ostródzie i Zarządem Dróg Powiatowych w Ostródzie. Odpowiedzialnym za bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego na odcinku prowadzonych usług jest Wykonawca. Rozpoczęcie wykonywania usługi należy zgłosić telefonicznie w Obwodzie Drogowym Nr 2 w Morągu. Zakończenie wykonania zadania Wykonawca zgłasza pisemnie do odbioru Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych. Zamawiający przystąpi do odbioru wykonanych prac w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia zadania. Odpady po wycince krzaków Wykonawca usunie na własny koszt. Uprzątnąć teren po wykonaniu usług..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Autor dokumentu: Monika Żyłka
Udostępnił: Radosław Jobski (17.09.2010)



«  Wstecz